نکات مهم آموزش زبان انگلیسی به کودکان 3 تا 7 سال

ما در این مقاله می خواهیم نکات مهم آموزش زبان انگلیسی به کودکان ۳ تا ۷ سال را برایتان شرح دهیم. باید بگویم با توجه به بررسی‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی به کودکان قبل از 7 سالگی مزایای بسیاری دارد که باید از آنها مطلع باشید. کودکانی که قبل از این سن آموزش زبان انگلیسی را آغاز میکنند لهجه و تکلم بهتری دارند و می توانند بهتر صحبت کنند اما کودکانی که در سن ۱۰ سالگی به بعد کار را آغاز می کنند در این زمینه دچار مشکل می‌شود

نکات مهم آموزش زبان انگلیسی به کودکان

آموزش زبان انگلیسی به کودکان در آینده شغلی و زندگی آنها تاثیر بسیاری دارد و می توانیم از مزایای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان به موارد زیر اشاره کنیم:
زبان انگلیسی در تقویت حافظه کودکان کمک بسیاری می‌کند و میزان یادگیری و درک مفاهیم آنها را بالاتر ببرند.
آموزش زبان انگلیسی در زندگی آینده کودکان نقش بسیار مهمی دارد و تسلط بر زبان دوم می تواند موقعیت های شغلی و یا زندگی فرزندتان را ارتقا دهد

همانطور که در سایر مقاله ها گفتیم آموزش زبان انگلیسی در سن کودکی تاثیر بسیار زیادی در تلفظ کودکان دارد.
شاید برای شما یک سوال پیش بیاید که چرا آموزش زبان انگلیسی را باید از سنین کودکی آغاز کنیم؟؟ همانطور که می دانید کودکان به دنبال کشف دنیای اطراف خود هستند و این ویژگی در کودکان برای یادگیری بهتر زبان دوم برای آنها می شود فقط کافیست شما روش آموزش به کودکان را بدانید.
آموزش زبان انگلیسی به کودکان باعث افزایش اعتماد به نفس آنها و بالا رفتن تعاملات اجتماعی آنها می باشد و شما می توانید با آموزش زبان به کودکان روابط اجتماعی فرزندتان را نیز بیان کنید

به همین دلیل آموزشگاه های مختلف،  آموزش زبان انگلیسی به خردسالان را آغاز کردند و بهترین سن آموزش را ۳ تا ۷ سالگی قرار دادند.
اگر در غرب تهران زندگی می‌کنید آموزشگاه زبان بادبادک دوره های آموزش زبان انگلیسی را از پایین ترین سن آغاز کرده است و کودکان شما می توانند به همراه بازی و سرگرمی زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

سیستم آموزشی مرکز زبان کودکان بادبادک به گونه ای است که کودکان ۳ تا ۷ سال و ۷ تا ۱۱ سال می توانند ثبت نام کنند و در محیطی کاملا مناسب و با اساتید مجرب تمام زبان های روز دنیا را آموزش می بینند.

آموزش زبان در آموزشگاه زبان کودکان ۳ ساله بادبادک به صورت غیر مستقیم و از طریق بازی و سرگرمی ، اتاق فیلم و کارتون ، نمایش ، نقاشی ، عروسک گردانی ، سفال ، شعر و قصه خوانی همراه با آموزش پرچم ها ، فرهنگ شهر نشینی و ترافیک و… را فرا میگیرند.

فضای آموزشی آموزشگاه زبان کودکان بادبادک کاملا مناسب کودکان است و از لحاظ روحی و روانی تاثیر بسیار مثبت در فرزندان عزیزتان دارد. کادر آموزشی نیز بسیار مهربان هستند و تلاش میکنند تا فرزند عزیز شما شخصیتی مستقل پیداکند و ارتباط و دوست یابی بهتری داشته باشد.

 

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.

آدرس تلگرام بادبادک

شما در کانال تلگرام بادبادک میتوانید اطلاعیه ها و تصاویر را مشاهده کنید و پیگری آموزشی فرزندانتان را از طریق کانال تلگرام انجام دهید و یا عضو پیج اینستاگرام بادبادک شوید. جهت عضویت در پیج اینستا بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید. آموزش زبان انگلیسی همواره مساله بسیار مهمی بوده است و باید از سن کم پیگیر زبان انگلیسی فرزندانتان باشید.

برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

Rate this post