نمونه کارنامه زبان انگلیسی برای کودکان

ما در مقالات متعددی در رابطه با نحوه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان برای تان توضیح دهیم و از شیوه های مختلفی برای آموزش زبان به کودکان استفاده کردیم همچنین در این مقاله می خواهیم نمونه کارنامه های زبان انگلیسی برای کودکان را در اختیارتان قرار دهیم.

نمونه کارنامه زبان انگلیسی برای کودکان

 

 

بهترین سن آموزش زبان انگلیسی به کودکان

درباره اینکه از چه سنی باید به کودکان زبان دوم را آموزش داد نظرات متفاوتی وجود دارد اما همواره وجه تشابه بین نظرات دانشمندان وجود داشته است مثلا:

محققان دانشگاه ” MIT” طی آخرین تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که بهترین سن یادگیری زبان دوم زیر 10 سالگی است.

این محققان معتقدند، کودکان زیر 10 سال آسان تر از بقیه سنین، اطلاعات جدید را فرا می‌گیرند و یادگیری زبان جدید نیز در این سنین در حالت ایده ال خود است.

گروهی از محققان نیز بهترین سن آغاز یادگیری زبان انگلیسی را سه تا پنج سال می دانند زیرا کودکان پس از یادگیری زبان مادری خود آمادگی کامل برای یادگیری و تلفظ زبان دوم را دارند.

اما نتیجه کلی که در این تحقیقات وجود دارد این است که:هرچه کودک زودتر با زبان دوم آشنا شود، شانس بیشتری برای دستیابی به مهارت‌های کسب زبان دوم خواهد داشت. بررسی‌ها نشان داده است اگر کودک در سن زبان‌آموزی یعنی قبل از 7 تا 8 سالگی زبان دوم را بیاموزد، مهارت بهتری در تکلم زبان دوم و لهجه خواهد داشت.

حال میخواهیم یک اموزشگاه زبان معتبر ویژه کودکان غرب تهران معرفی کنیم.
به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی کهآموزشگاه زبان کودک بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

 

Rate this post