نحوه آموزش تلفظ حروف انگلیسی به کودکان

در مقالات مختلف درباره نحوه آموزش زبان انگلیسی به کودکان برایتان توضیح داده ایم. آموزش زبان انگلیسی و اموزش تلفظ آن به کودکان کار سختی است. زیرا کودکان تمرکز پایینی دارند و دوست دارند بازی کنند . اما این دلیل نمیشود که از آموزش کودکان غافل شوید. طبق گفته روانشناسان ، بهترین سن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان بین سن 3 تا 5 سالگی است.

کودکانی که در این سن آغاز به آموزش زبان دوم میکنند ، طبق تحقیقات انجام شده تلفظ بهتری نسبت به سایر کودکان دارند.

 

آموزش تلفظ حروف انگلیسی به کودکان

تلفظ صحیح حروف و جمله بندی درست شرط اول موفقیت در یک زبان است. کودکان زبان مادری خود را از همان ابتدا کودکی بدون هیچگونه آموزش دستور زبانی فرامیگیرند. آموزش تلفظ زبان انگلیسی نیز به همین صورت است. باید با تکرار و تمرین این کار را انجام داد.

شما به عنوان والدینت 2 راه پیش رو دارید:

آموزش تلفظ حروف زبان انگلیسی در منزل برای کودکان

آموزش تلفظ حروف زبان انگلیسی در کلاس زبان برای کودکان

حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که تفاوت این دو چیست؟؟؟  والدینی میتوانند تلفظ حروف زبان انگلیسی را در منزل به کودکانشان آموزش دهند که خودشان مسلط به زبان انگلیسی باشند. برای والدینی که در این زمینه مهارت ندارند ، آموزش در منزل توصیه نمیشود.

بهتر از در این مواقع برای موفقیت بیشتر کودکتان ، یک آموزشگاه معتبر زبان انگلیسی پیدا کنید و کودکتان را آنجا ثبت نام کنید.

آموزشگاهی که برای کودکتان انتخاب میکنید با بزرگسالات متفاوت است، آموزش به کودکان باید در محیطی کاملا کودکانه و با اساتید مجرب به همراه بازی و سرگرمی باشد.

ما به شما توصیه میکنیم اگر امکان ثبت نام در یک آموزشگاه ندارید ، برای آموزش کودکتان از فیلم های آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.

در اینجا یک آموزشگاه معتبر زبان انگلیسی به شما معرفی خواهیم کرد:

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که موسسه بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

 

Rate this post