معرفی سایت آموزش رایگان زبان انگلیسی

 

آموزش زبان انگلیسی همواره در همه دوره ها سوال برانگیز بوده است و افراد بسیاری می خواهند به روش های مختلف به زبان انگلیسی را فرا بگیرند. ما در این مقاله سایت های آموزش رایگان زبان انگلیسی را به شما معرفی می کنیم شما با مراجعه به این سایت ها می توانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید اما توصیه ما به شما این است به جای این کارها آموزشگاه معتبر زبان انگلیسی رفته و کودکان خود را در آنجا ثبت نام کنید تا با روشهای اصولی تر و حرفه ای تر زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

همچنین در انتهای مقاله مرکز آموزش زبان کودکان ای را به شما معرفی می کنیم که تمام ویژگی های یک آموزشگاه زبان معتبر را دارد.
امیدواریم که این مطالب برای شما مفید باشد در صورتی که نیاز داشتید تا مقالات بیشتری در رابطه با آموزش زبان انگلیسی به کودکان مطالعه کنید به بخش اخبار در سایت مراجعه کنید. مادران قسمت در رابطه با:

آموزش زبان انگلیسی با رقص به کودکان

آموزش زبان انگلیسی با موسیقی به کودکان

آموزش زبان انگلیسی با فلش کارت به کودکان

آموزش زبان انگلیسی با فیلم های آموزشی کودکان

و… را توضیح داده ایم .

سایت های رایگان آموزش زبان

1- Duolingo (رایگان)

2- ELanguageSchool (رایگان)

3- FluentU (رایگان تا 18 دلار در ماه)

4- Foreign Services Institute (رایگان)

5- Headstart2 from Defense Language Institute (رایگان)

6- Hello-Hello World (رایگان تا 99/29 دلار در سال)

7- LanguageTies (رایگان تا 10 دلار در ماه)

ما در اینجا یک آموزشگاه زبان ویژه کودکان در غرب تهران به شما معرفی می کنیم

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که به همراه خانه بازی بادبادکفراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

Rate this post