طرز ساخت فلش کارت زبان انگلیسی برای کودکان

فلش کارت زبان انگلیسی را می توان گفت یکی از اولین و بهترین راه برای شروع آموزش زبان انگلیسی به کودکان دانست چرا که در فلش کارت های زبان انگلیسی برای کودکان حروف و کلمات را از طریق اشکال هر چیزی آموزش داده می شود و کودک با به خاطر سپردن شکل کلمات آنها را تشخیص می دهد و با تلفظ آنها و معادل آنها به زبان انگلیسی آشنا می شود .

فلش کارت زبان انگلیسی برای کودکان شامل حروف الفبا ، اعداد ، رنگها ، اشکال هندسی ، میوه ، سبزیجات ، حیوانات ، رنگها ، اعضای بدن ، وسایل نقلیه ، آب و هوا می باشد که کودکان می توانند با استفاده از این فلش کارت ها به راحتی و البته با تمرین و بازی زبان انگلیسی را فرا بگیرند.

فلش کارت زبان انگلیسی برای کودکان را می توان به راحتی در بازار تهیه نمایید در ضمن در نظر داشته باشید که اپلیکشن های مختلفی وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده نمایید و با توجه به اینکه کودکان نسل جدید علاقه بی شماری به استفاده از گوشی های همراه دارند می توان از این موضوع استفاده کرد و در راستای آموزش زبان انگلیسی به فرزندانمان استفاده نمایید. اما این موضوع را هم در نظر داشته باشید که کودکان در حین بازی و ساختتن یادگیری آنها چند برابر می باشد و اگر در ساخت فلش کارت زبان انگلیسی برای کودکان ، خود آنها را هم در این امر شرکت دهید در میزان یادگیری آنها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

ساخت فلش کارت زبان انگلیسی برای کودکان

برای ساخت فلش کارت زبان انگلیسی برای کودکان می توانید به دو روش اقدام نمایید :

اول اینکه می توانید با استفاده از با استفاده از مقواهای رنگی با همکاری فرزند خود شروع به ترسیم اشکال بر روی کارت ها شوید و در حین این کار هر بار نام فارسی و انگلیسی آن را به کودک خود آموزش دهید و از او بخواهید تا با شما تکرار کند.

روش دوم این است که شما می توانید به راحتی با استفاده از pdf ها یا عکس هایی که در اینترنت وجود دارد ، با پرینت این عکس ها فلش کارت بسازید.

در ادامه تعدادی از این pdf ها را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید با استفاده از آنها به راحتی فلش کارت زبان انگلیسی برای کودکان خود بسازید.

دانلود فلش کارت زبان انگلیسی برای کودکان کلیک کنید

English flashcard for children

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

آدرس کانال تلگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادکهمانطور که میدانید آموز زبان انگیسی این روزها بسیار مهم است و باید از سنین پایین پیگیر آموزش زبان انگلیسی به فرزندانمان باشیم. آموزشگاه زبان بادبادک نیز با همین هدف تاسیس شده است . برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

3.6/5 - (5 امتیاز)