دانلود کتاب داستان انگلیسی کودکان با فایل صوتی

اکثر والدین به دنبال دانلود کتاب داستان انگلیسی کودکان با فایل صوتی می باشند. زیرا همانطور که در مقالات متعددی نیز گفته ایم، آموزش زبان انگلیسی به کودکان روش های متعددی دارد و یکی از آن روش ها استفاده از داستانهای انگلیسی هست.
والدینی که از کتاب داستانهای انگلیسی صوتی استفاده می کنند علاوه بر تقویت زبان کودکان شان به تقویت تلفظ کودکانشان نیز کمک می کنند.

 

فواید استفاده از کتاب داستان انگلیسی

آموزش زبان به کودکان راهکارهای متفاوتی دارد یکی از آن راهکارها استفاده از کتاب داستان های انگلیسی است. شما به عنوان والدین و یا مربی به دو روش می توانید زبان انگلیسی با کتاب را آموزش دهید.
روش اول استفاده از کتاب با تصاویر است. شما کتاب هایی را انتخاب کنید که تصاویر متعددی دارند و به آموزش زبان کمک می کنند.
روش دوم استفاده از فایل های صوتی کتاب داستان های انگلیسی کودکان است.

ما در این مقاله کتاب داستان های پرطرفدار را به شما معرفی می کنیم تا شما با دانلود فایل صوتی آن به آموزش کودکان کمک کنید.

 

داستان های پرطرفدار کودکان

شما باید در ابتدای کار از کتاب هایی استفاده کنید که ساده تر هستند و راحت تر می توانید از آن ها برای تقویت لغات کودکان تان استفاده کنید و پس از آنکه زبان شان قوی‌تر شد می‌توانید از کتابهای سنگین تر و پیشرفته تر کمک بگیرید. نام این کتاب ها :

1 سرود کریسمس
2 پینوکیو
3 پرنده و مورچه
4 روباه مکار
5 جوجه اردک زشت

اما توصیه ما به شما این است که کودکان تان را به دست مربیان مجرب بسپارید تا یک آموزش زبان هدفمند و حرفه‌ای داشته باشند.

اگر در غرب تهران زندگی می کنید ما به شما اموزشگاه زبان کودکانه بادبادک را معرفی می کنیم.

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که  موسسه بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

 

Rate this post