بهترین بازی برای یادگیری زبان انگلیسی

ما در این مقاله می خواهیم بهترین بازی برای یادگیری زبان انگلیسی را به شما آموزش دهیم تا شما بتوانید از طریق بازی خودتان یا فرزندانتان را با زبان انگلیسی آشنا کنید زیرا آموزش زبان دوم کار بسیار سختی است و مخصوصاً کودکان یکی از سخت ترین کار را انجام می دهند زیرا تمرکز بسیار پایینی دارند.

بهترین بازی برای یادگیری زبان انگلیسی

یکی از روش هایی که شما می توانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید استفاده از بازی های مختلف در این زمینه است.
یکی از بهترین روش های به چالش کشیدن مغز همراه با بازی پازل می باشد که شما می توانید به تنهایی انجام دهید. برای بازی پازل یک زمان را به خود اختصاص دهید تا بتوانید زبان خود را قوی کنید.

شما میتوانید جدول های انگلیسی حل کنید، یکی از بهترین بازی ها برای قوی کردن زبان انگلیسی است و به تقویت حافظه شما کمک می کند.
برای اینکه از یک جدول کلمات بیشترین استفاده را ببرید، باید به این نکات توجه کنید:

1) جدولی را انتخاب کنید که مناسب سطح زبان شماست

2) جدولی را انتخاب کنید که درباره یک موضوع خاص باشد

3) کلمات جدیدی که معنی آن‌ها را نمی‌دانید یا برایتان دشوار است در یک دفتر بنویسید و هرروز آن‌ها را مرور کنید.

یکی دیگر از بازی هایی که به تقویت زبان انگلیسی شما کمک می‌کند بازی اسم و فامیل است که عموما همه شما آن را بلد هستید. یعنی شما با هم بازی ها یک برگ برمیدارید اسامی آن چیزهایی که می‌خواهید بنویسید را بر روی آن را یادداشت می‌کنید.
سپس با سرعت بالایی اسم، فامیل، میوه و غذا رنگ و گل و…  و آنها را به انگلیسی پر می کنید و در این صورت هم املایی شما قوی میشود هم زبان شما.

همچنین بازی های اینترنتی و اندرویدی فراوانی وجود دارد که شما می توانید با آنها همزمان با هم بازی زبان خود را قوی کنید اما اگر حوصله هیچ کدام از این کارها را ندارید می توانید در یک کلاس زبان پیشرفته ثبت نام کنید.
اگر در غرب تهران زندگی می کنید ما آموزشگاه زبان بادبادک را شما معرفی می کنیم.

می‌توانیم به جرات بگویم موسسه بادبادک یکی از بهترین موسسات آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است که در غرب تهران قرار دارد. موسسه بادبادک دو شعبه دارد  یکی در منطقه ۲۲ بازیگری در منطقه ۵ می باشد. آدرس های  آن در ادامه مقاله قرار می دهیم.

 

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

 

آدرس کانال تلگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادکهمانطور که میدانید آموز زبان انگیسی این روزها بسیار مهم است و باید از سنین پایین پیگیر آموزش زبان انگلیسی به فرزندانمان باشیم. آموزشگاه زبان بادبادک نیز با همین هدف تاسیس شده است . برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

Rate this post