بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به کودکان – اندروید – ios

با گسترش روز افزون تکنولوژی تمایل افراد به استفاده از نرم افزارهای آموزشی بسیار زیاد شده است. همچنین بسیاری از والدین تمایل دارند تا زبان انگلیسی را به کودکانشان در منزل آموزش دهند. قطعاً می توان گفت یکی از بهترین راه‌های یادگیری زبان استفاده از نرم افزار است.
نرم افزار ها خوب هستند که بتوان در گوشی موبایل مانند اندروید و ios نصب کرد همچنین نرم افزار هایی که بتوان بر روی کامپیوترها نصب کردند نیز بسیار کارا هستند اما به دلیل دسترس بودن گوشی موبایل نرم افزارهای اندرویدی و ios بیشتر مورد پسند هستند.

باید بگویم که اگر تصمیم دارید از طریق نرم افزار های آموزشی زبان انگلیسی را به کودکان تان یاد دهید باید این کار را به صورت مداوم و مستمر انجام دهید یک برنامه برای خود در این زمینه مشخص کنید. زیرا در صورت نداشتن یک برنامه مشخص نتیجه نخواهید گرفت.

نکته دوم که باید در این زمانه بدانید این است که نرم افزاری را استفاده کنید که استاندارد باشد. البته تا جای امکان به شما توصیه می کنیم تا کودکان خود را آموزشگاه زبان ویژه کودکان ببرید و آموزش را به اساتید مجرب به بسپارید اما در صورتیکه شرایطش را نداشتید می توانید از نرم افزارهای موبایل استفاده کنید. ما در پایان مقاله آموزشگاه معتبر ویژه کودکان را به شما معرفی می کنیم

بهترین نرم افزارهای آموزش زبان

آموزش زبان انگلیسی رزتا استون (اندروید و کامپیوتر)

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی نصرت (فقط نسخه تصویری)

اپلیکیشن آموزش انگلیسی با موسیقی (چکامه)

دولینگو Duolingo

ممرایز Memrise

بوسو Busuu

رزتا استون Rosetta Stone

بهتر است آموزش زبان انگلیسی برای کودکان همراه با جذابیت هایی باشد که کودک بتواند با آموزش شما ارتباط برقرار کند. 10 روش جذاب آموزش زبان انگلیسی به کودکان به شرح ذیل می باشد :

1) آموزش زبان انگلیسی از طریق شعر

2) آموزش همراه با رقص

3) آموزش از طریق آهنگ

4) آموزش از طریق ویدیو های آموزشی که همراه با شعر و رقص می باشد

5) آموزش از طریق کتاب های داستان و کتاب های نقاشی

6) آموزش زبان انگلیسی از طریق فلش کارت

7) آموزش زبان انگلیسی از طریق بازی

8) آموزش زبان انگلیسی  از طریق اسباب بازی های آموزشی

9) استفاده از اپلیکیشن های آموزشی زبان مختص کودکان

10) ثبت نام کودک در آموزشگاه های زبان مختص کودکان

تمامی روش های فوق را در مقاله هایی جداگانه به تفضیل در مورد آنها شرح داده ایحم که به شما پیشنهاد میکنیم حتما با کلیک بر روی لینک زیر آنها را مطالعه نمایید.

 

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ( کلیک کنید ) 

در کنار تمامی این توصیفات شما می توانید فرزندان خود را از سنین 3 تا 7 سال در کلاس های آکادمی تخصصی زبان بادبادک ثبت نام نمایید . آموزش زبان به کودکان در موسسه بادبادک به گونه ای می باشد که آموزش زبان در کنار خانه بازی بادبادک انجام می پذیرد . به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که  موسسه بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

Rate this post