بهترین آموزشگاه زبان تهران به همراه آدرس

بهترین آموزشگاه زبان تهران به همراه آدرس

پیدا کردن یک آموزشگاه زبان معتبر در تهران کار بسیار سختی است زیرا آموزشگاه های متعددی در گروه سنی کودکان و نوجوانان در تهران وجود دارد و والدین و دانش آموزان به دنبال بهترین آموزشگاه زبان تهران هستند تا بتوانند با هزینه کمتر و دسترسی راحت‌تر ، آموزش به زبان انگلیسی را فرا بگیرد. ما در این مقاله میخواهیم بهترین آموزشگاه زبان تهران را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید در یک آموزشگاه زبان معتبر و با اطمینان خاطر فرزندان خود را بسپارید.

یکی از بهترین آموزشگاه های زبان تهران آموزشگاه زبان بادبادک می باشد که آدرس آن را در ادامه مقاله در اختیارتان قرار می دهیم. این آموزشگاه با استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی و با محیطی کاملا مناسب زبان انگلیسی را به فرزندانشان آموزش می دهند.

آموزشگاه زبان بادبادک در غرب تهران در مناطق ۵ و ۲۲ قرار دارد و شما عزیزان به راحتی میتوانید به این آموزشگاه دسترسی پیدا کنید.

این آموزشگاه با استفاده از تکنیک های تخصصی و محیطی جذاب و با استفاده از اساتید برتر یادگیری زبان را برای فرزندتان ساده‌تر می‌کند.

دوره های آموزشی موسسه زبان ویژه کودکان بادبادک:

1- دوره 6 ماهه فشرده

2- دوره گروهی و دوره خصوصی

3- دوره ترمیک

آموزش زبان در آموزشگاه تخصصی زبان کودکان به صورت کاملا غیر مستقیم و به کمک بازی و سرگرمی میباشد. یعنی زبان را از طریق بازی و سرگرمی ، اتاق فیلم و کارتون ، نمایش ، نقاشی ، عروسک گردانی ، سفال ، شعر و قصه خوانی همراه با آموزش پرچم ها ، فرهنگ شهر نشینی و ترافیک و… را فرا میگیرند.

فضای آموزشی آموزشگاه زبان کودکان بادبادک کاملا مناسب کودکان است و از لحاظ روحی و روانی تاثیر بسیار مثبت در فرزندان عزیزتان دارد. کادر آموزشی نیز بسیار مهربان هستند و تلاش میکنند تا فرزند عزیز شما شخصیتی مستقل پیداکند و ارتباط و دوست یابی بهتری داشته باشد.

 

ویژگی های آموزشگاه زبان بادبادک :

اجرای رویکرد لذت بردن کودکان از یادگیری یک زبان جدید.
مکانی شاد و مفرح برای یادگیری بهتر.
استفاده از وسایل کمک آموزشی ،انواع سرگرمی ،بازی های مختلف، آهنگ و کتاب داستان های مرتبط.
مدرسان مجرب و کار آزموده.
آماده سازی برای امتحانات بین المللی زبان کودکان

 

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادک

شما در کانال تلگرام بادبادک میتوانید اطلاعیه ها و تصاویر را مشاهده کنید و پیگری آموزشی فرزندانتان را از طریق کانال تلگرام انجام دهید و یا عضو پیج اینستاگرام بادبادک شوید. جهت عضویت در پیج اینستا بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید. آموزش زبان انگلیسی همواره مساله بسیار مهمی بوده است و باید از سن کم پیگیر زبان انگلیسی فرزندانتان باشید.

برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

Rate this post