برنامه کلاس های پاییز آموزشگاه زبان بادبادک

در برنامه کلاس های پاییز آموزشگاه زبان بادبادک سعی کرده ایم برنامه های متععدی را در نظر بگیریم که زبان آموزان کودک در آموزشگاه ما بتوانند به راحتی با آموزش های زبان ارتباط برقرار کنند .

برنامه کلاس های پاییز آموزشگاه زبان کودکان بادبادک

از آنجایی که برنامه کلاس های پاییز آموزشگاه زبان بادبادک بر اساس آموزش غیر مستقیم زبان انگلیسی به کودکان از طریق راه کارهایی از قبلی بازی و سرگرمی در نظر گرفته شده است و از طرفی اتفاقات و رویداد هایی که در فصل پاییز وجود دارد می تواند بسیار آموزنده باشد . در آکادمی تخصصی زبان بادبادک همواره تلاش کرده ایم که از این رویدادها که در فصل پاییز می باشد با یک جشن مختصر در کلاس آموزشی مانند روز مادر، زبان آموزان را با این رویداد ها بیشتر آشنا کنیم البته به زبان انگلیسی. این موضوع باعث می شود زبان آموزان کودک علاوه بر آموزش زبان انگلیسی ، کاربرد کلمات و جملات را یاد بگیرند.

برنامه کلاس های پاییز آموزشگاه زبان کودکان بادبادک

برنامه کلاس های پاییز آموزشگاه بادبادک

علاوه بر این برنامه کلاس های پاییز آموزشگاه زبان بادبادک برای زبان آموزان جذابترین دوره های آموزشی زبان انگلیسی از طریق بازی و سرگرمی، تماشای کارتون، اتاق بازی، نقاشی، شعر، قصه خوانی، موسیقی، کاردستی، کارگاه شن بازی و سفال، آموزش پرچم، ورزش، عروسک گردانی، فرهنگ ترافیک و شهرنشینی و … توسط اساتید متخصص تدریس زبان انگلیسی کودکان گنجانده شده است.

به طور مثال در فصل پاییز جشنی برای روز مادر برگزار شد که می توانید عکس های مربوط به آن را در ادامه مشاهده نمایید . توجه کنید زبان آموزان در این روز به همراه بازی و ساخت کاردستی به زبان انگلیسی با ماهیت روز مادر و اصطلاحاتی که در این روز به کار می رود آشنا می شوند.

 

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که  موسسه بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

Rate this post