برنامه کلاس های تابستان آموزشگاه زبان بادبادک

آموزشگاه زبان بادبادک بسته به هر فصل آموزش های متنوعی برای کودکان در نظر گرفته است به گونه ای که برنامه کلاس های تابستان آموزشگاه زبان بادبادک با فصل های دیگر متفاوت می باشد .

از آنجایی آموزش زبان انگلیسی به کودکان در بازه سنی 3 تا 7 سال اگر بر اساس رویدادهایی که در طول روز با آن مواجه هستند انجام شود بسیار راحت تر می توانند با زبان انگلیسی ارتباط برقرار نمایند به همین خاطر مدیریت آموزشگاه به همراه دبیران تصمیم بر آن گرفته اند تا بر اساس فصول سال یعنی بهار ، تابستان ، پاییز و زمستان آموزش های متنوعی را در برنامه های آموزشی خود قرار دهند.

برنامه کلاس های تابستان آموزشگاه زبان کودکان بادبادک

آکادمی تخصصی زبان کودک و نوجوان بادبادک با روش آموزش از طریق بازی و سرگرمی و تفریح زبان انگلیسی را به فرزندان شما آموزش می دهد.

منظور از بازی و سرگرمی و تفریح بدین صورت است که فرزندان شما دوره های آموزش زبان انگلیسی را از طریق بازی و سرگرمی، تماشای کارتون، اتاق بازی، نقاشی، شعر، قصه خوانی، موسیقی، کاردستی، کارگاه شن بازی و سفال، آموزش پرچم، ورزش، عروسک گردانی، فرهنگ ترافیک و شهرنشینی و … توسط اساتید متخصص تدریس زبان انگلیسی کودکان فرا می گیرند.

به فرض مثال در آموزشگاه زبان کودکان بادبادک تلاش میکنیم میزبان جشن تولد زبان آموزان کوچک خود باشیم تا بتوانیم علاوه بر اینکه در شادی های آنها شریک باشیم موقعیتی را فراهم آوزیم تا کودکان زبان آموز بتوانند با اصطلاحات و کلماتی که مربوط به تولد می باشد نیز آشنا شوند.

برنامه کلاس های تابستان آموزشگاه زبان کودکان بادبادک

برنامه کلاس های تابستان آموزشگاه بادبادک

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که  موسسه بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

 

 

 

Rate this post