بازی های گروهی برای یادگیری زبان انگلیسی به کودکان

یکی از راه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان این می باشد که آموزش ها را از طریق بازی و سرگرمی به آنها آموزش دهیم. همانطور که می دانید کودکان نسبت به بازی های گروهی علاقه بیشتری نشان می دهند به همین علت می توان از این موضوع استفاده خوبی کرد و از بازی های گروهی برای یادگیری زبان انگلیسی به کودکان استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که سعی کنید بازی های انتخابی شما به گونه ای باشد که کودک شما برای آموزش زبان انگلیسی شوق و اشتیاق داشته باشد . پیش از اینکه اقدام به آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود از طریق بازی های گروهی دارید حتما مقاله مربوط به آموزش زبان از طریق بازی و سرگرمی را مطالعه کنید .

آموزش زبان به کودکان همراه با بازی ( کلیک کنید ) 

در این مقاله میخواهیم تعدادی از بازی های گروهی برای یادگیری زبان انگلیسی به کودکان را به شما آموزش دهیم.

بازی های گروهی برای یادگیری زبان به کودکان

بازی هایی که به صورت گروهی باشد همیشه باعث رشد فعالیت ها و شکل گیری شخصیت اجتماعی در کودکان می شود . به همین منظور می توان از این موضوع برای آموزش زبان به کودکان استفاده کرد و آموزش را به گونه ای برای کودکان جذاب نمود تا آنها میل و اشتیاق بیشتری نسبت به یادگیری زبان انگلیسی از خود نشان دهند. علاوه بر تمامی موضوعات گفته شده کودکان می توانند هم از کلماتی که یاد گرفته است استفاده نمایند و هم کلمات جدیدی را در قالب بازی به آنها آموزش داد . این موضوع باعث می شود که کودک کاربرد کلمات در جمله ها را نیز یاد بگیرد.

بازی های جذاب گروهی برای آموزش زبان به کودکان

در این مقاله چند بازی برای اموزش زبان به کودکان در اختیارتان قرار خواهیم داد :

1) تعدادی از عکس های حیوانات یا میوه ها را بر روی برگه های جداگانه پرینت بگیرید و بر روی زمین بچینید به ترتیب بچینید و اجازه دهید به نوبت هر یک از کودکان از روی برگه ها بپرند و اسم هر عکسی که بر روی برگه سا را به انگلیسی بگوید اگر هر جا که اسم آن میوه یا حیوان را فراموش کرد یا از اول شروع کند یا نوبت کودک دیگر شود. در این بازی نیز می توانید از فلش کارت هم استفاده کنید. در مقاله ایکه آموزش زبان انگلیسی به وسیله فلش کارت را توضیح داده ایم میتوانید نمونه های مختلفی از این عکس ها را مشاهده نمایید و برای این بازی استفاده نمایید.

دانلود رایگان فلش کارت انگلیسی برای کودکان ( کلیک کنید ) 

2) بازی گروهی برای آموزش زبان انگلیسی را می توان از طریق نقاشی انجام داد . در این بازی شما می توانید برای اسم میوه ها را به انگلیسی به کودکان بگویید و اجازه بدهید تا کودکان انها را نقاشی کنند.

3) حروف انگلیسی را بر روی مقوا به صورت جداگانه بنویسید و اجازه دهید کودکان کلماتی را که به زبان انگلیسی هستند را با استفاده از کلمات بسازند

4) می توانید دسته ای از فلش کارت ها را به هر یک از کودکان بدهید . فلش کارت ها میتواند شامل اسم حیوانات ، میوه ها ، سبزیجات و … باشد . شما باید اسم هر یک از آنها را به انگلیسی بگویید و هر یک از این کارت ها که دست هر کودک بود کارت را به شما بدهد.

اگر در تهران زندگی میکنید ، ما به شما آموزشگاه زبان بادبادک را پیشنهاد میکنیم.این آموزشگاه در غرب تهران واقع شده است و تمام فاکتور های مربوط به آموزش کودکان را رعایت میکند.

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

 

آدرس کانال تلگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادکهمانطور که میدانید آموز زبان انگیسی این روزها بسیار مهم است و باید از سنین پایین پیگیر آموزش زبان انگلیسی به فرزندانمان باشیم. آموزشگاه زبان بادبادک نیز با همین هدف تاسیس شده است . برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

Rate this post