بازی با فلش کارت انگلیسی برای کودکان

شاید برایتان این سوال به وجود بیاید که بازی با فلش کارت چه تاثیری در آموزش زبان می تواند داشته باشد؟
آیا به شما بگوییم آموزش به کودکان به همراه بازی بسیار موثر است زیرا کودکان در حین بازی به صورت کاملا جدی آموزش می بینند و چیزهایی که یاد می گیرند در زندگی روزمره خود به کار می گیرند و در ضمیر ناخودآگاه شان ثبت می شود. ما با استفاده از همین روش می توانیم زبان انگلیسی را مانند زبان مادری به کودکانمان آموزش دهیم.

بازی با فلش کارتهای انگلیسی به چه صورت است؟

فلش کارت ها با استفاده از تصاویر و حروف های نوشته شده بر روی آنها می توانند یکی از بهترین ابزار تدریس باشند. هم توانید فلش کارت های آماده خریداری کنید هم می توانید برای آموزش خودتان فلش کارت بسازید.

کارهایی که شما با استفاده از یک فلش کارت می توانید انجام دهید به صورت زیر است:

یکی از روش های استفاده از فلش کارت این است که شما تعدادی فلش کارت را روی میز می گذارید و به فرزندتان می گویید تا آنها را نگاه کنند و یک زمان به خصوص در نظر می گیرید پس از آن فلش کارت ها را جمع کرده و در همان زمان از کودکتان بخواهید تا حروفی که دیده بنویسد و همین گونه آموزش صورت می‌گیرد.

روش دوم : یک فلش کارت در دستتان بگیرید و روی آن را بپوشانید و با نشان دادن کمی از آن از کودکتان بخواهید تا کلمه مورد نظر را حدس بزند.

روش سوم : زمانی که فلش کارت های حروف را در دست دارید یک کلمه بگویید و از کودکتان بخواهید تا با استفاده از حروف موجود آن کلمه را بسازد.

و هزاران روش دیگر که شما می توانید از طریق فلش کارت به کودک تان آموزش دهید.

اگر قصد دارید کودکتان را در یک آموزشگاه زبان ثبت نام کنید توجه داشته باشید که آموزشگاه که می خواهید ثبت نام کنید ویژه کودکان باشد و تمام شرایط آموزش به کودکان را داشته باشد.

اگر در غرب تهران زندگی می کنید ما به شما آموزشگاه زبان بادبادک را پیشنهاد می کنیم.

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که  موسسه بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

Rate this post