اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین

یادگیری زبان انگلیسی در همه سنین اهمیت بسزایی دارد . اما یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان بسیار مهم است زیرا قدرت یادگیری کودکان خیلی زیاد است. در مقالات مختلف درباره اهمیت و سن آموزش زبان انگلیسی برایتان توضیح داده ایم. در این مقاله میخواهیم درباره اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین برایتان توضیح دهیم.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین؟

چرا میگوییم آموزش زبان را از سن پایین آغاز کنید؟

بهترین سن آموزش زبان برای کودکان است؟

کدام آموزشگاه زبان مناسب فرزندانمان است؟

و هزاران سوال دیگر در این زمینه که میخواهیم درباره آن توضیح دهیم.

 

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین

کودکان خود را چند زبانه بزرگ کنید. آیا میگویید چند زبانه چیست؟به توانایی صحبت کردن و درک نمودن دو زبان یا بیشتر، چندزبانگی یا Multilingualism گفته می شود. از این لغت برای تعریف افراد یک جامعه که توانایی صحبت کردن چند زبان را دارند و همچنین جوامع مختلف استفاده می شود. دیگر هم خانواده های این کلمه Bilingualism, Polyglotism می باشند.

 

یکی از مهمترین عواملی که تاکید میشود یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین آغاز کنید لهجه کودکان است. زمانی که کودکان در سن پایین آموزش را آغاز میکنند بسیار روان تر و مانند زبان مادری میتوانند انگلیسی صحبت کنند. یکی از دلایل بسیار قانع کننده برای شروع یادگیری زبان برای فرزندان خود می تواند همین عامل باشد. با راهنمایی آنان برای یادگیری زبان در سنین پایین، تلفظ صحیح کلمات و صحبت کردن همانند افراد بومی را در سنین بالاتر به آنها هدیه خواهید کرد!

 

دومین عامل تاکید ما بر روی اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین هم علاقه کودکان برای یادگیری است. کودکان از اموزش بسیار لذت میبرند و اگر از روشهای بازی و سرگرمی این اموزش صورت بگیرد میتواند نتایج بسیار مطلوبی داشته باشد.

 

برای رسیدن به هدف خود باید والدین و دبیران همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند تا چند زبانگی فرهنگ کودکان شود. پس نقش والدین نیز در شکل گیری این فرهنگ بسیار زیاد است.


حال می خواهیم یک  آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

Rate this post