آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 12 ساله

با توجه به اینکه برخی از والدین به این موضوع اعتقاد دارند که کودکان در سنین پایین نباید زبان انگلیسی را فرا بگیرند به همین علت اکثر والدین شروع آموزش زبان انگلیسی به فرزندان خود را از سن 12 سالگی انتخاب می نمایند . در این مقاله میخواهیم در رابطه با آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 12 ساله توصیحاتی را ارائه نماییم به همین علت به شما پیشنهاد میکنیم حتما تا انتهای این مقاله را با دقت مطالعه نمایید .

کودکان 12 ساله در این سن با اتمام مقطع تحصیلی دبستان قرار است وارد مقطع متوسطه اول شوند. با توجه به اینکه کودکان با فضای کلاس آموزشی آشنا هستند می توان گفت بهترین کلاس های زبان برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 12 ساله ، کلاس هایی می باشد که به صورت ترمیک می باشد و زبان اموزان در کلاس های چند نفره شرکت می کنند و زبان انگلیسی را فرا می گیرند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان 12 ساله

آموزشگاه زبان بادبادک همواره در تلاش است با به کارگیری بهترین آموزگاران برای آموزش زبان به کودکان و فراهم آوری بهترین امکانات و زیر ساخت ها برای آموزش زبان به کودکان ، فضایی فراهم آورده است تا ساکنین غرب تهران بتوانند به راحتی کودکان خود را برای یادگیری زبان انگلیسی در کلاس های این موسسه شرکت نمایند.

با توجه به اینکه مغز کودکان در سن 12 سالگی آمادگی بالایی برای یادگیری دارند پیشنهاد میکنیم حتما کودکان خود را در این سن برای آموزش زبان انگلیسی حتما در کلاس های ترمیک در آموزشگاه های زبان ثبت نام نمایید . البته این موضوع را در نظر داشته باشید که حتما در رابطه با کتاب ها و دوره های آموزشی کلاس های زبان موسسه مورد نظر خود حتما تحقیق نمایید چرا که بهتر است دوره های آموزشی به گونه ای باشد که فرزند 12 ساله شما بتواند در آزمون های بین الملل شرکت نماید و بتواند برای دریافت مدرک معتبر بین المللی زبان انگلیسی اقدام نماید.

____________________________________________________________________________________________________________________

آموزش زبان انگلیسی به کودکان بالاخص کودکان 12 ساله کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودکان بادبادک را می توان بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نامید چرا که با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین 7 تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین 7 تا 14 سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

 

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

Rate this post