آموزش اعداد انگلیسی به کودکان

والدینی که آموزش زبان انگلیسی را در منزل آغاز کرده اند و یا آنها را به آموزشگاه زبان برده اند ، تلاش میکنند تا در منزل و با تمرین و تکرار زبان انگلیسی کودکشان را تقویت کنند.

یکی  از این تمرین ها ، آموزش اعداد انگلیسی به کودکان است. شما روش های مختلفی را میتوانید برای آموزش اعداد به کودکتان استفاده کنید.

آموزش اعداد انگلیسی به کودکان

روش های مختلفی برای آموزش اعداد انگلیسی به کودکان وجود دارد . ما چند روش را در اینجا توضیح میدهیم.

روش اول : استفاده از فلش کارت برای آموزش اعداد

شما میتوانید فلش کارت هایی را خریداری کنید که اعداد با تصاویرشان را دارد. روی نوشته ها را بگیرید و از کودکتان بخواهید اسامی انگلیسی اعداد را بگویند. سپس در مرحله بعد تصاویر را بپوشانید و از روی اسامی بخواهید تا بگوید کدام عدد است؟ به این روش شما میتوانید تمامی اعداد را به فرزندتان آموزش دهید.

روش دوم : استفاده از اسباب بازی اعداد

شما میتوانید اسباب بازی اعداد را تهیه کنید . با نشان دادن آنها از فرزندتان بخواهید نام انگلیسی آن اعداد را تکرار کنند. به این ترتیب کودکتان انگلیسی اعداد را می آموزند

اما به شما توصیه میکنیم زبان انگلیسی را در منزل به کودکتان آموزش ندهید و ان را به یک آموزشگاه زبان معتبر کودکان و یا یک خانه بازی مانند خانه بازی بادبادک ببرید.

روش سوم : استفاده از اشعار اعداد

یکسری اشعار انگیلی زبان هستند که در آنها اعداد تکرار میشود. شعرگونه بودن این آموزش باعث میشود تا اعداد در ذهن کودکتان تثبیت شود

روش جهارم : استفاده از فیلم های آموزشی

شما میتوانید از آموزشگاه محل تحصیل کودکتان و همچنین سایت های مختلف ، فیلم های آموزشی را دریافت کنید و با کودکتان توسط فیلم ها تمرین کنید.

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که به همراه خانه بازی بادبادکفراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

Rate this post