آموزشگاه زبان کودکان 6 ساله در غرب تهران

اگر کودک ۶ ساله دارید و به دنبال آموزشگاه زبان مناسب برای فرزند خود هستید حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.
آموزش زبان انگلیسی به کودکان همانطور که آسان به نظر می آید همان قدر سخت است زیرا کودکان بسیار بازیگوش هستند و تمرکز لازم برای هیچ گونه آموزش ندارند و برای آموزش زبان دوم به کودکان باید از روش‌های مختلفی استفاده کرد تا بتواند جوابگوی کودکان شما باشد.
شما برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود باید از شیوه های مانند بازی ، فیلم های آموزشی و یا موزیک استفاده کنید. یکی از روش آموزش های زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی از طریق رقصیدن است و یا استفاده از فناوری های تازه برای آموزش زبان به کودکان که می‌توانید هر کدام از این ها را در مقاله مربوط به خود مطالعه کنید اما ما در اینجا می‌خواهیم بهترین آموزشگاه زبان کودکان ۶ ساله در غرب تهران را به شما معرفی کنیم.
آموزشگاه زبانی که برای کودکان است باید در درجه اول فضای مناسب و مربی های با تجربه داشته باشد که به جرات می توانیم بگوییم اموزشگاه زبان بادبادک بهترین آموزشگاه برای کودکان در غرب تهران است. این آموزشگاه خانه کودک بادبادک دارد که کودکان میتوانند در حین بازی زبان انگلیسی را به روش های مختلف آموزش ببینند.

سیستم آموزشی آکادمی زبان کودکان بادبادک

در آکادمی تخصصی زبان کودک بادبادک ، کودکان 3 تا 7 سال و 7 سال تا 11 سال آموزش زبان را با لهجه ای عالی در محیطی متفاوت همراه با جذابترین دوره های آموزشی زبان انگلیسی توسط اساتید متخصص تدریس زبان انگلیسی کودکان فرا می گیرند. آموزشگاه زبان بادبادک در زمینه تمامی زبانهای روز دنیا (انگلیسی – آلمانی – فرانسه – ترکی استانبولی و….) با حضور اساتید برتر، فعالیت میکند.

دوره های آموزشی موسسه زبان ویژه کودکان بادبادک:

1- دوره 6 ماهه فشرده

2- دوره گروهی و دوره خصوصی

3- دوره ترمیک

آموزشگاه زبان کودکان بادبادک یک آموزشگاه معتبر است که در غرب تهران میباشد.

آموزش زبان دراین آموزشگاه به صورت کاملا غیر مستقیم و به کمک بازی و سرگرمی میباشد. یعنی زبان را از طریق بازی و سرگرمی ، اتاق فیلم و کارتون ، نمایش ، نقاشی ، عروسک گردانی ، سفال ، شعر و قصه خوانی همراه با آموزش پرچم ها ، فرهنگ شهر نشینی و ترافیک و… را فرا میگیرند.

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادک

شما در کانال تلگرام بادبادک میتوانید اطلاعیه ها و تصاویر را مشاهده کنید و پیگری آموزشی فرزندانتان را از طریق کانال تلگرام انجام دهید و یا عضو پیج اینستاگرام بادبادک شوید. جهت عضویت در پیج اینستا بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید. آموزش زبان انگلیسی همواره مساله بسیار مهمی بوده است و باید از سن کم پیگیر زبان انگلیسی فرزندانتان باشید.

برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

Rate this post