آموزشگاه زبان در دهکده المپیک منطقه 22 شهرک گلستان

قصد داریم در اینجا یک آموزشگاه زبان معتبر در منطقه 22 دهکده المپیک معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یک آموزشگاه معتبر در غرب تهران میباشد.

احتمال زیاد اگر در غرب تهران زندگی می‌کنید اسم آموزشگاه زبان بادبادک را شنیده باشید. آموزشگاه زبان بادبادک یک خانه بازی و آموزش زبان مخصوص کودکان است که در منطقه ۲۲ در شهرک گلستان واقع شده است و اطلاعیه های این مرکز زبان در کانال تلگرام و اینستاگرام آن قابل مشاهده است شما عزیزان با کلیک بر روی برنامه مورد نظر میتوانید روند کار اموزشگاه زبان بادبادک را متوجه شوید.

 

 

آموزشگاه زبان در دهکده المپیک

اگر به دنبال مرکز زبان معتبر در غرب تهران هستید ما به شما آموزشگاه زبان بادبادک را پیشنهاد میکنیم.

آدرس کانال تلگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادکهمانطور که میدانید آموز زبان انگیسی این روزها بسیار مهم است و باید از سنین پایین پیگیر آموزش زبان انگلیسی به فرزندانمان باشیم. آموزشگاه زبان بادبادک نیز با همین هدف تاسیس شده است . برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

آکادمی زبان کودکان در شهرک گلستان (دهکده المپیک)

 

آکادمی زبان بادبادک مخصوص کودکان و بزرگسالات میباشد.اگر تصمیم گرفتید فرزند خود را در یک آموزشگاه زبان ثبت نام کنید. بهترین مرکز برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان و خردسالان آموزشگاه زبان بادبادک میباشد.

آموزشگاه زبان بادبادک یکی از معتبر ترین و جذاب ترین مرکز برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان میباشد.

این آموزشگاه در مناطق 5 و 22 میباشد و دسترسی بسیار راحتی دارد. با توجه به شیوه آموزشی زبان انگلیسی آموزشگاه بادبادک افراد بسیاری تمایل به ثبت نام فرزندان خود در این آموزشگاه دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مراجه حضوری به ادرس های زیر مراجعه کنید و یا باشماره تلفن های ذکر شده تماس بگیرید.

فضای آموزشی آموزشگاه زبان کودکان بادبادک کاملا مناسب کودکان است و از لحاظ روحی و روانی تاثیر بسیار مثبت در فرزندان عزیزتان دارد. کادر آموزشی نیز بسیار مهربان هستند و تلاش میکنند تا فرزند عزیز شما شخصیتی مستقل پیداکند و ارتباط و دوست یابی بهتری داشته باشد.

در گزارشی که در سال 2007 در تعدادی از کالج های ایالات متحده آمریکا توسط اعضا هیئت مدیره کالج که اداره آزمون SAT را به عهدع دارند ، منتشر شده که مزایا و نتایج درخشان یادگیری زبان های خارجی را به وضوح نشان میدهد.

در این آمار ها دانش آموزانی که در سن کم و حداقل 4 سال یا بیشتر از آن در حال تحصیل یک زبان خارجی بودند به طور میانگین 1400 امتیاز از مجموع 8000 امتیاز بیشتر از کساتی که تجربه اموزش زبان انگلیسی را نداشتند کسب کرده اند ، و تقریبا بیش از 140 امتیاز در بخش ریاضیات و در بخش نوشتار بیش از 150 امتیاز کسب کرده اند.

شما هم تمایل داشتید میتوانید کودکتان را در خانه بازی بادبادک و یا در آموزشگاه زبان بادبادک ثبت نام کنید همچنین جهت اطلاعات بیشتر این هفته شماره های ذکر شده تماس بگیرید

 

دوره های آموزشی موسسه زبان ویژه کودکان بادبادک:

1- دوره 6 ماهه فشرده

2- دوره گروهی و دوره خصوصی

3- دوره ترمیک

 

Rate this post