آموزشگاه زبان انگلیسی صادقیه (منطقه5)

اگر به دنبال آموزشگاه زبان انگلیسی در منطقه پنج در صادقیه هستید این مقاله را تا پایان مطالعه کنید زیرا ما میخواهیم بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در غرب تهران را به شما معرفی کنیم.آموزش زبان، زمینه ساز آینده تحصیلی و شغلی مناسب برای کودکان می باشد.
با یادگیری زبان دوم، کودکان می توانند در آینده از فرصت های ویژه تری برای تحصیل و کسب و کار بهره مند شوند.

آموزشگاه زبان انگلیسی در صادقیه

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی کودکان آموزشگاه زبان بادبادک می باشد. این آموزشگاه در غرب تهران و منطقه صادقیه قرار دارند. آموزشگاه زبان کودکان بادبادک مخصوص کودکان ۳ تا ۷ و ۷ تا ۱۱ سال می باشد.

در آموزشگاه زبان بادبادک در کلاس های آموزش زبان کودکان ، با استفاده از شعر و موسیقی و فیلم ، زبان انگلیسی را به روش غیر مستقیم به کودکان بیاموزیم

زیرا  استفاده از روش شنیداری مناسب کودکان کم سن و سال بویژه کودکانی که خواندن و نوشتن بلد نیستند ، می باشد .
گوش دادن مکرر و هدفمند زبان انگلیسی به کودک در جهت قوی تر شدن مهارت شنیداری یا listening و نیز مکالمه یا همان speaking می باشد ، که به موازات آن با استفاده از کتاب های آموزشی و داستان و نیز فلش کارت به تقویت مهارت خواندن reading و نوشتن writing زبان به کودکان ، می پردازیم .

آموزش های کودکان در فضایی مستقل و مناسب با روحیات و نیاز های روانی خردسالان و کودکان دلبند شما ، در محیطی عالی با کادری مهربان و صمیمی که بر روی مستقل شدن شخصیت کودک شما ، در عین حال نحوه ارتباط و دوست یابی صحیح را به کودکان شما اموزش میدهند ، انجام میگیرد.

دوره های آموزشی موسسه زبان ویژه کودکان بادبادک:

1- دوره 6 ماهه فشرده

2- دوره گروهی و دوره خصوصی

3- دوره ترمیک

آدرس کانال تلگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادکهمانطور که میدانید آموز زبان انگیسی این روزها بسیار مهم است و باید از سنین پایین پیگیر آموزش زبان انگلیسی به فرزندانمان باشیم. آموزشگاه زبان بادبادک نیز با همین هدف تاسیس شده است . برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

تصاویر آموزشگاه زبان بادبادک

ما در این مقاله تصاویری از آموزشگاه زبان بادبادک برایتان قرار می دهیم. شما می‌توانید تصاویر اموزشگاه زبان بادبادک را در زیر مشاهده کرده و شیوه آموزش را در ادامه مقاله مطالعه کنید. اما بهتر است برای اطلاع از شرایط اموزشی بادبادک آدرس های اعلام شده مراجعه کنید.

Rate this post