آموزشگاه زبان انگلیسی در آیت الله کاشانی – منطقه 5 – آریاشهر

همانطور که میدانید منطقه 5 بسیار گسترده است و پیدا کردن یک آموزشگاه زبان خوب در منطقه 5 (آریاشهر) کار ساده ای نیست. با توجه به اینکه آیت الله کاشانی یک منطقه ای است که مرکز شغل های مختلف است و ادارات و موسسات متعددی در این خیابان واقع شده است. والدین و کارمندان و خانواده هایی که محل زندگیشان در این منطقه است به دنبال آموزشگاه زبان انگلیسی و یا خانه بازی کودکان هستند تا فرزندان خود را چند ساعتی آنجا بسپارند و یا به کلاس های زبان انگلیسی ویژه کودکان بفرستند.

به تمام دلایل ذکر شده ، افراد متعددی به دنبال آموزشگاه زبان آیت الله کاشانی هستند. ما در این مقاله شما را با بهترین خانه بازی کودکان یا آموزشگاه زبان کودکان آشنا میکنیم.

آموزشگاه زبان انگلیسی در آیت الله کاشانی

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی کودکان در غرب تهران آموزشگاه زبان و خانه بازی کودکان بادبادک میباشد که در دو شعبه واقع شده است. شعبه اول آن در منطقه 5 خیابان آیت الله کاشانی و شعبه دوم آن در خیابان گلستان منطقه 22

دوره های آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک دارد به صورت زیر است :

1- دوره 6 ماهه فشرده

2- دوره گروهی و دوره خصوصی

3- دوره ترمیک

آموزشگاه زبان کودکان بادبادک یک آموزشگاه معتبر است که در غرب تهران میباشد.

شیوه آموزش در این آموزشگاه از طریق بازی و سرگرمی های مختلف میباشد. کودکان در این آموزشگاه میتوانند از وسیله های بازی موجود  در این آموزشگاه استاده کنند و با مربیان مهربان و دلسوز زبان انگلیسی آموزش ببینند. یعنی زبان را از طریق بازی و سرگرمی ، اتاق فیلم و کارتون ، نمایش ، نقاشی ، عروسک گردانی ، سفال ، شعر و قصه خوانی همراه با آموزش پرچم ها ، فرهنگ شهر نشینی و ترافیک و… را فرا میگیرند.

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادک

شما در کانال تلگرام بادبادک میتوانید اطلاعیه ها و تصاویر را مشاهده کنید و پیگری آموزشی فرزندانتان را از طریق کانال تلگرام انجام دهید و یا عضو پیج اینستاگرام بادبادک شوید. جهت عضویت در پیج اینستا بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید. آموزش زبان انگلیسی همواره مساله بسیار مهمی بوده است و باید از سن کم پیگیر زبان انگلیسی فرزندانتان باشید.

برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

Rate this post