۵ قانون مهم درباره یادگیری مکالمه انگلیسی کودکان بدانید

آیا شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید یادگیری مکالمه زبان انگلیسی را خودتان انجام دهید؟

آیا قوانین آموزش مکالمه انگلیسی به کودکان را میدانید؟

برای آموزش مکالمه انگلیسی به کودکان چه قوانینی را باید رعایت کنید؟

آموزش مکالمه انگلیسی کودکان را از چه سنی باید آغاز کنید؟

آموزش مکالمه مهمتر است یا گرامر؟

و هزاران سوال دیگر که ذهن والدین را در رابطه با آموزش مکالمه انگلیسی کودکان درگیر کرده است.

ما در اینجا ۵ قانون مهم به یادگیری مکالمه انگلیسی کودکان را یا باید بدانید به شما معرفی می‌کنیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید بخش اخبار سایت مراجعه کرد و سایر مقالات را مطالعه کنید

5 قانون مهم مکالمه انگلیسی

ما در اینجا ۵ قانون مهم درباره یادگیری مکالمه انگلیسی را به شما آموزش خواهیم داد.

1.گرامر را مطالعه نکنید

اگر می خواهید در مکالمه قوی شوید باید بدون گرامر این کار را انجام دهید و خود زبان انگلیسی را مانند یک زبان مادری یاد بگیرید.

2.عبارات را یاد بگیرید و مطالعه کنید

به جای حفظ و یادگیری لغات سعی کنید که عبارت را یاد بگیرید. اگر شما 1000 کلمه بدانید ممکن است حتی نتوانید یک جمله صحیح بگویید. اما اگر شما 1 عبارت بدانید میتوانید صدها جمله درست بسازید. اگر 100 عبارت بدانید از اینکه قادر خواهید بود چقدر جملات صحیح زیادی بیان کنید متعجب خواهید شد. سرانجام، وقتی فقط 1000 عبارت را بدانید شما تقریبا یک صحبت کننده روان به زبان انگلیسی خواهید بود.

3. خواندن و گوش کردن کافی نیست. آنچه را که میشنوید با صحبت کردن تمرین کنید!

تنها لازمه روان شدن شما در مکالمه و کودکانتان صحبت کردن است. شما باید اول بخوانید بشنوید و سپس صحبت کنید.بنابراین ترتیب طبیعی این موضوع شنیدن، صحبت کردن، خواندن و سپس نوشتن میباشد.

 

۵ قانون مهم درباره یادگیری مکالمه انگلیسی کودکان بدانید
4. خود را درگیر موضوع کنید

افرادی نیز وجود دارند که در خارج تحصیل میکنند ولی خیلی کم زبان را یاد میگیرند. این به خاطر اینست که با وجود اینکه آنها به یک مدرسه انگلیسی زبان میروند ولی دوستانی از کشور خودشان را می یابند و بنابراین انگلیسی را تمرین نمیکنند.
این یک مشکل است از همین روز دوستان انگلیسی زبان پیدا کنید و یا با دوستان خود انگلیسی صحبت کنید و تا می توانید خود را درگیر موضوع کنید. تا صحبت نکنید مکالمه شما روان میشود.

5. مطالعه درست داشته باشید
با افراد غیر بومی مکالمه کنید تا بتوانید ارتباط برقرار کنید و اصطلاحات و ضرب المثل ها و غیره را بیاموزید.مطالعه انگلیسی با دوستی که بومی نیست هم خوب است و هم بد. شما بایستی از مزایا و معایب صحبت کردن با دوستی که بومی نیست آگاه باشید. تمرین کردن با یک شخص غیر بومی به شما تجربه خواهد داد.

به طور خلاصه، چیزهایی را مطالعه کنید که از آنها مطمئن هستید و به طور معمول مورد استفاده قرار میگیرند و صحیح هستند..

حال ما اینجا یک آموزشگاه زبان ویژه کودکان به شما معرفی می کنیم که توان قوانین بالا را رعایت می‌کنند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

Rate this post