کتاب آموزش زبان انگلیسی کودکان و خردسالان فونیکس

آموزش زبان انگلیسی به کودکان از روش های مختلفی صورت می گیرد و والدین کودکان شان را در سنین مختلفی به آموزشگاه زبان می برند اما باید والدین بگوییم بهترین سن آموزش زبان انگلیسی قبل از ۱۰ سال است و بهترین سن آن ۳ تا ۷ سال است. اگر شما نیز کودکی در این سن دارید حتما او را در آموزشگاهی که به سیستم فونیکس آموزش می دهد ثبت نام کنید.
و اما سیستم فونیکس چیست و کتاب آموزشی زبان انگلیسی فونیکس چگونه است؟
سیستم فونیکس بر اساس 4 مهارت شنیدن ، خواندن ، نوشتن و صحبت کردن تنظیم شده است و به مرور کودک را آموزش می دهد تا بتواند با استفاده از این 4 مهارت در همان سطوح اولیه قادر به خواندن و نوشتن و صحبت کردن در حد آموزه هایش باشد. اما کار را با صحبت کردن و شنیدن آغاز می‌کند.
با استفاده از متد فونیکس کودکان میتوانند اصطلاحات انگلیسی را به راحتی و با استفاده از تصاویر به خاطر سپرده و  یک ماهه خواندن، نوشتن و صحبت کردن را فرا گیرند. متد آموزشی فونیکس کامل ترین متد آموزش زبان انگلیسی کودکان، مطابق با استانداردهای بین المللی و سیستم آموزشی مدارس انگلستان می باشد تا در کمترین زمان و به بهترین نحو زبان انگلیسی را فرا گیرند.
کتاب آموزش زبان انگلیسی کودکان و خردسالان فونیکس

کتاب های آموزش زبان انگلیسی فونیکس

کتاب های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی به روش فونیکس وجود دارد اما در اینجا نام چند کتاب را به شما معرفی خواهیم کرد
Lets Go Phonics 1
Lets Go Phonics 2
Lets Go Phonics 3
آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید . شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.
Rate this post