چرا کودکان باید از 3 سالگی آموزش زبان را شروع کنند

اکثر والدین شنیدن کی کودکان باید از ۳ سالگی آموزش زبان را آغاز کنند اما دلیل این مسئله چیست؟؟
بسیاری از زبان آموزان و روانشناسان معتقدند که باید مهربان انگلیسی را از سن ۳ تا ۵ سالگی آغاز کرد زیرا کودکان از ۶ ماهگی آغاز به یادگیری زبان مادری می کنند و وقتی به سن ۳ یا ۴ سالگی می رسند تسلط کامل به زبان مادری دارند.
این را باید بدانید که هرچه زودتر کودکان با زبان قوم آشنا شوند شانس بیشتری برای کسب زبان دوم خواهند داشت و می توانند با مهارت بیشتری زبان دوم صحبت کنند و لهجه بهتری می‌گیرند. زیرا پناه کودکان هستند که همزمان علاوه بر زبان مادری می توانند اول دوم را به راحتی فرا بگیرند و ذهن آنها آمادگی بیشتری برای این قضیه دارد.
البته باید این را بدانید که همه کودکان واجد شرایط اموزش زبان دوم در سنین پایین نیستند و این کار به تشخیص آموزشگاه زبان صورت می کرد اما عمومیت کودکان توانایی کسب زبان دوم در سنین پایین را دارند.

اگر بخواهیم به مزیت های یادگیری زبان دوم اشاره کنیم باید بگوییم یکی از بهترین وضعیت ها آشنایی با فرهنگ های مختلف و تسلط به زبان بین‌المللی است که می‌تواند در آینده شغلی و تحصیلی کودکانتان تاثیر بگذارد.

 

اگر به دنبال آموزشگاه زبان معتبر هستید مطالعه کنید

اگر به دنبال ثبت نام فرزندان در سنین پایین در یک آموزشگاه زبان ویژه کودکان دارید و در غرب تهران زندگی می کنید ما به شما آموزشگاه زبان بادبادک را پیشنهاد می کنیم آموزشگاه زبان بادبادک یکی از معتبرترین و جذاب ترین مراکز آموزشی زبان انگلیسی ویژه کودکان و خردسالان است
در صورت تمایل می توانید عکس های فضایی کلاس های آموزشگاه زبان بادبادک را با کلیک بر روی آن مشاهده کنید.

این آموزشگاه در مناطق 5 و 22 میباشد و دسترسی بسیار راحتی دارد. با توجه به شیوه آموزشی زبان انگلیسی آموزشگاه بادبادک افراد بسیاری تمایل به ثبت نام فرزندان خود در این آموزشگاه دارند.

چرا کودکان باید از 3 سالگی آموزش زبان را شروع کنند

سیستم آموزشی آموزشگاه زبان کودکان بادبادک

در آکادمی تخصصی زبان کودک بادبادک ، کودکان 3 تا 7 سال و 7 سال تا 11 سال آموزش زبان را با لهجه ای عالی در محیطی متفاوت همراه با جذابترین دوره های آموزشی زبان انگلیسی توسط اساتید متخصص تدریس زبان انگلیسی کودکان فرا می گیرند. آموزشگاه زبان بادبادک در زمینه تمامی زبانهای روز دنیا (انگلیسی – آلمانی – فرانسه – ترکی استانبولی و….) با حضور اساتید برتر، فعالیت میکند.

دوره های آموزشی موسسه زبان ویژه کودکان بادبادک:

1- دوره 6 ماهه فشرده

2- دوره گروهی و دوره خصوصی

3- دوره ترمیک

آموزشگاه زبان کودکان بادبادک یک آموزشگاه معتبر است که در غرب تهران میباشد.

آموزش زبان دراین آموزشگاه به صورت کاملا غیر مستقیم و به کمک بازی و سرگرمی میباشد. یعنی زبان را از طریق بازی و سرگرمی ، اتاق فیلم و کارتون ، نمایش ، نقاشی ، عروسک گردانی ، سفال ، شعر و قصه خوانی همراه با آموزش پرچم ها ، فرهنگ شهر نشینی و ترافیک و… را فرا میگیرند.

چرا کودکان باید از 3 سالگی آموزش زبان را شروع کنند

فضای آموزشی آموزشگاه زبان کودکان بادبادک کاملا مناسب کودکان است و از لحاظ روحی و روانی تاثیر بسیار مثبت در فرزندان عزیزتان دارد. کادر آموزشی نیز بسیار مهربان هستند و تلاش میکنند تا فرزند عزیز شما شخصیتی مستقل پیداکند و ارتباط و دوست یابی بهتری داشته باشد.

در گزارشی که در سال 2007 در تعدادی از کالج های ایالات متحده آمریکا توسط اعضا هیئت مدیره کالج که اداره آزمون SAT را به عهدع دارند ، منتشر شده که مزایا و نتایج درخشان یادگیری زبان های خارجی را به وضوح نشان میدهد.

در این آمار ها دانش آموزانی که در سن کم و حداقل 4 سال یا بیشتر از آن در حال تحصیل یک زبان خارجی بودند به طور میانگین 1400 امتیاز از مجموع 8000 امتیاز بیشتر از کساتی که تجربه اموزش زبان انگلیسی را نداشتند کسب کرده اند ، و تقریبا بیش از 140 امتیاز در بخش ریاضیات و در بخش نوشتار بیش از 150 امتیاز کسب کرده اند.

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادک

شما در کانال تلگرام بادبادک میتوانید اطلاعیه ها و تصاویر را مشاهده کنید و پیگری آموزشی فرزندانتان را از طریق کانال تلگرام انجام دهید و یا عضو پیج اینستاگرام بادبادک شوید. جهت عضویت در پیج اینستا بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید. آموزش زبان انگلیسی همواره مساله بسیار مهمی بوده است و باید از سن کم پیگیر زبان انگلیسی فرزندانتان باشید.

برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

Rate this post