نرم افزار آموزش لغات انگلیسی به کودکان

نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی یکی از بهترین راه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان می باشد و از آنجایی که بهترین راه برای شروع آموزش زبان انگلیسی به کودکان به این صورت می باشد که لغات انگلیسی را قدم به قدم به آنها آموزش دهیم بنابراین به شما پیشنهاد مکنیم حتما از نرم افزار آموزش لغات انگلیسی به کودکان استفاده نمایید.

همانطور که می دانید نسل جدید مخصوصا کودکان در بازه سنی 3 تا 7 سال علاقه بسیار زیادی به کار کردن با گوشی های موبایل و تبلت ها دارند بنابراین می توان از این موضوع استفاده بهینه کرد و در راستای آموزش زبان انگلیسی به کودکان استفاده نمایید. به همین منظور می توانید با نصب نرم افزارهای مخصوص آموزش لغات انگلیسی برای کودکان را نصب نمایید و به همراه کودکان خود استفاده نمایید.

معرفی نرم افزار آموزش لغات انگلیسی به کودکان

معرفی نرم افزار آموزش لغات انگلیسی به کودکان

موضوعی که شاید ذهن اکثر والدین را در رابطه با نرم افزار آموزش لغات انگلیسی به کودکان به خود مشغول خواهد کرد این است که کدام نرم افزار ارزش دانلود دارد و آموزش لغات داخل نرم افزار از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. به همین منظور در این مقاله تصمیم داریم تعدادی از نرم افزار آموزش لغات انگلیسی به کودکان را به شما معرفی نماییم .

توجه داشته باشید که این مقاله تنها در رابطه با معرفی نرم افزار آموزش لغات انگلیسی به کودکان می باشد

و هیچ یک از نرم افزار های معرفی شده

مورد تایید آموزشگاه زبان کودکان بادبادک نمی باشد .

1) نرم افزار آموزش انگلیسی‌ برای نو نهالان 

در این نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و نو نهالان و به همراه بازی و سرگرمی می باشد و لغات انگلیسی را به همراه تلفظ صحیح آنها در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار می توانید برای آموزش به کودکان پیش دبستانی استفاده کنید. از این نرم افزار می توانید برای آموزش زبان به کودکان پیش دبستانی استفاده نمایید. در یک مقاله نحوه آموزش زبان انگلیسی به کودکان پیش دبستانی توضیح داده ایم که به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

روش تدریس زبان انگلیسی به کودکان پیش دبستانی ( کلیک کنید )

2) نرم افزار Kids English vocabulary

این نرم افزار یک نرم افزار ساده برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان می باشد . در این نرم افزار ، آموزش لغات به همراه تصویر و تلفظ می باشد . در این نرم افزار کافی است بر اساس طبقه مورد نظر خود موضوعی را انتخاب نمایید . این برنامه شبیه یک بازی خواهد بود و کودکان می توانند حین یادگیری، با تصاویر بازی کنند.

3) نرم افزار English for kids learning

در این نرم افزار آموزش لغات زبان انگلیسی به کودکان به صورت بسیار ساده و با یک لمس ساده انجام می شود . در این برنامه تمامی آموزش لغات انگلیسی به صورت تصویر و به همراه تلفظ آنها ارائه داده خواهد شد.

نرم افزار آموزش لغات انگلیسی برای کودکان

نرم افزار آموزش لغات انگلیسی برای کودکان

موضوعی که والدین در رابطه با نرم افزارهای آموزش لغات زبان انگلیسی به کودکان باید در نظر داشته باشند این است که زیاد به این نرم افزار ها برای آموزش به کودکان تکیه نکنند چرا که استفاده بیش از حد کودکان از گوشی های همراه و تبلت ها مناسب نمی باشد . سعی کنید از این نرم افزارها به عنوان مکمل در برنامه آموزشی خود استفاده کنید و بیشتر از روش های آموزش موزیکال زبان انگلیسی برای کودکان خود استفاده کنید چرا که در این روش شما می توانید از انواع بازی ها ، شعر های انگلیسی و … استفاده کنید . شک نکنید که این روش آموزش زبان انگلیسی برای کودک شما هم جذاب است و هم تاثیرگزار. البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که آموزش زبان انگلیسی به کودکان بالاخص برای کودکان 3 تا 7 سال کار بسیار دشواری است و باید در نظر داشته باشید که هم باید صبور باشید و هم ثابت قدم.

 

اما با تمامی این اوصاف به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود را دارید از آموزشگاه های زبان تخصصی کودکان استفاده کنید.

اگر در تهران زندگی میکنید ، ما به شما آموزشگاه زبان بادبادک را پیشنهاد میکنیم.این آموزشگاه در غرب تهران واقع شده است و تمام فاکتور های مربوط به آموزش کودکان را رعایت میکند.

به جرات می توانیم بگوییم آموزشگاه زبان کودکان 3 ساله است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

Rate this post