مهد کودک دوزبانه در غرب تهران

مهدکودک های مختلفی در سراسر تهران و همچنین در غرب تهران وجود دارد و این مهد کودک دوزبانه در غرب تهران از شیوه‌های مختلفی برای سرگرمی کودکان استفاده می کند اما شما بهتر است کودکانتان را به آموزشگاهی ببرید که علاوه بر بازی و سرگرمی زبان دوم یا بهتر است بگوییم زبان انگلیسی را نیز به فرزندانتان آموزش دهد. آموزشگاه زبان بادبادک یک مهد کودک دوزبانه در غرب تهران است که با استفاده از شیوه‌های که آیا خواهیم کرد علاوه بر نگهداری از فرزندان شما و بازی و سرگرمی آنها زبان انگلیسی را نیز به فرزندانتان را آموزش می دهد.
آموزش صوتی حروف انگلیسی برای کودکان
شاید بگویید برای فرزندانتان هنوز زود است که آموزش زبان انگلیسی را آغاز کنند و یا اینکه آموزشگاه زبان بادبادک چگونه زبان انگلیسی را به کودکان با سنین پایین آموزش می دهد.
برای پاسخ به سوال اول تان باید بگوییم که بهترین سن آموزش زبان انگلیسی سه تا ۱۰ سال است و درباره شیوه آموزش زبان انگلیسی بادبادک نیز در ادامه مقاله توضیح خواهیم داد.

مهد کودک دوزبانه بادبادک

آموزشگاه زبان بادبادک با بهره گیری از مدرن ترین شیوه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان همواره تلاش کرده است محیطی متفاوت همراه با جذابترین دوره های آموزشی زبان انگلیسی از طریق بازی و سرگرمی، تماشای کارتون، اتاق بازی، نقاشی، شعر، قصه خوانی، موسیقی، کاردستی، کارگاه شن بازی و سفال، آموزش پرچم، ورزش، عروسک گردانی، فرهنگ ترافیک و شهرنشینی و … توسط اساتید متخصص تدریس زبان انگلیسی کودکان را ارائه نماید.
آکادمی تخصصی زبان کودک و نوجوان بادبادک همواره اولویت های زیر را سرلوحه کاری خود قرار داده است :
استفاده از دبیران مجرب و خوش اخلاق
استفاده از روش های نوین آموزشی
استفاده از کلاس های هوشمند
متد آموزشی در آموزشگاه زبان بادبادک بدین صورت است که ، آموزش زبان انگلیسی را در کنار سرگرمی و فعالیت روزانه برای زبان آموزان خود در نظر گرفته است، آموزش زبان انگلیسی به کودکان 3 تا 7 سال و 7 سال تا 11 سال به صورتی است که می توانند به راحتی آموزش زبان انگلیسی را با لهجه ای عالی فرا بگیرند.
مهد زبان بادبادک این امکان را برای خانواده ها و زبان آموزان 3 تا 7 سال فراهم آورده است تا علاوه بر امکاناتی که در یک مهد کودک ارائه می شود ، کودکان زبان انگلیسی نیز بیاموزند. آموزش به صورتی است که زبان دوم را مانند زبان مادری فرا میگیرند و آموزش کاملا غیرمستقیم میباشد.
3.5/5 - (4 امتیاز)