مهد کودک انگلیسی زبان در غرب تهران

افرادی که این مقاله را مطالعه می کنند والدینی هستند که به دنبال یک مهد کودک انگلیسی زبان در غرب تهران هستند ما در این مقاله می خواهیم یکی از بهترین مهد کودک های انگلیسی زبان در غرب تهران را به شما معرفی کنیم.

 

مهدکودک زبان در غرب تهران

مهد کودک بادبادک یکی از بهترین مهد کودک ها در غرب تهران میباشد که بر آن کودکان می‌توانند با استفاده از بازی و سرگرمی روش های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

شاید آموزش زبان انگلیسی در کودکی والدین را دچار نگرانی کند زیرا  اموزش به کودکان میتواند اثرات بدی داشته باشد اما باید بگویم اکثریت ها روانشناسان و زبان آموزان می گویند بهترین سن برای آموزش زبان انگلیسی ۳ تا ۵ سال است زیرا در این سن کودکان می توانند لهجه بهتری بگیرند و راحت تر به زبان انگلیسی صحبت کنن.

 

یکی از بهترین مراکز برای کودکان ۳ تا ۷ سال آموزشگاه زبان بادبادک است که به روش زیر عمل می کند:

آموزش از طریق بازی : تثبیت یادگرفته ها در ذهن کودک

بهترین منابع آموزشی : آموزشگاه زبان بادبادک آموزش را از طریق بهترین منابع آموزشی انجام میدهد.

اسباب بازی و سرگرمی : آموزشگاه بادبادک دارای اتاق های بازی و سرگرمی برای کودک دلبند شماست و کودکان در حین بازی زبان انگلیسی را می آموزند.

فعالیت شخصی : در بادبادک کودک شما انجام فعالیت به صورت شخصی و مستقل را فرا میگیرد.

مهربانی و صمیمیت : جو بسیار عالی و دوستانه بین کادر آموزشگاه و کودکان

فعالیت گروهی : ما کودکان را به انجام کار گروهی تشویق و روحیه آن ها را تقویت میکنیم

مهد کودک انگلیسی زبان در غرب تهران

شعبات آموزشگاه زبان بادبادک

شیوه آموزشی مهد کودک بادبادک

در مهد کودک بادبادک شیوه اموزشی مدرنی به کار گرفته می شود به صورتی که کودکان ما علاوه بر حضور در محیط بازی و با استفاده از مربی های مجرب می توانند زبان انگلیسی را بدون استرس آموزش ببینند. همانطور که میدانید آموزش به کودکان کار بسیار سختی است زیرا نیاز به تمرکز دارد و کودکان تمرکز لازم در این زمینه رو ندارند اما با توجه به حس کنجکاوی کودکان میتوان با بازی های مختلف و از طریق سرود و کتاب های مختلف زبان انگلیسی را به کودکان آموزش داد

3.5/5 - (10 امتیاز)