مهد بادبادک – آدرس و شماره تلفن

مهد بادبادک مکانی است که کودکان می توانند به همراه یک مربی آموزشی وسیله های بازی موجود ساعت‌ها به بازی و سرگرمی مشغول شوند. کودکان شما در مهدبادبادک میتوانند زبان انگلیسی یاد بگیرند و بازیهای جدید را با سایر بچه ها تمرین کنند. مهد بادبادک یا بهتر است بگوییم خانه بازی بادبادک مکانی است که کودکان خود را می توانید با خیال راحت به آنجا بسپارید. گروهی از والدین کودکان خود را ثبت نام کامل می کنند و از صبح تا شب کودکان خود را به آنجا می سپارند و گروهی دیگر از والدین در ساعاتی که میخواهند کودک شان مشغول بازی شود و یا خودشان کار مهمی دارند و نیاز دارند کودک شان را به کسی به سپارند بهترین گزینه مهد بادبادک است.

مهد بادبادک مکان نیست که شما کودکانتان را به صورت سالیانه ثبت نام کنید بلکه شما هر روز برای اون روز تصمیم می گیرید. برخی والدین می توانند و تمایل دارند روزی یک ساعت فرزندان خود را به خانه بادبادک بسپارند و برخی والدین یک روز در میان… تمامی شرایط به والدین کمک می کند تا بتوانند بدون نگرانی کودکشان را به جایی بسپارند.

مهد بادبادک - آدرس و شماره تلفن

خانه بازی کودکان بادبادک شعبه شهرک گلستان با استفاده از تجهیزات بازی که دارد و همچنین استفاده از مربی های مجرب در این زمینه یک مرکز بسیار جذاش برای کودکان درست کرده است. کودکان در خانه بازی بادبادک میتوانند مستقل  شوند و بدون حضور والدینشان تفریح کنند. حتی والدینی که شاغل هستند نیز میتوانند با خانه بازی بادبادک هماهنگ کرده و ساعات بیشتری کودکان  خود را به خانه بازی بادبادک بسپارند.

یک تفاوت اساسی بین خانه بازی و مهد کودک وجود دارد. این دو کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و با هم اشتباه گرفته نشوند.

خانه بازی کودک : برای نگهداری از کودکان شما به صورت ساعتی و موقت هستند. خانه بازی بادبادک برای خانواده هایی که کودکان خود را ثبت نام ماهانه و منظم می کنند، کلاس های آموزشی مهیا می کند و ترتیب می دهد.

مهد کودک : از کودکان نگه داری دائمی می کنند

در ادامه این مقاله درباره خانه بازی کودک کودکان در دوشعبه شهرک گلستان و کاشانی توضیح می دهیم.

خانه بازی بادبادک با استفاده از تجهیزات مناسبی که دارند فضای مناسب برای بازی و سرگرمی کودکان آماده کردن و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید کودکان می‌توانند در نظارت مربی خود بازی های مختلف انجام دهد.

کودکان شما در خانه بازی بادبادک می توانند شرایط زیر را تجربه کنند :

محیطی امن و آرام برای کودکان و خانواده‌ها

تفریحات مهیج و کودکانه

یک ساعت شادی و بازی

مهد بادبادک - آدرس و شماره تلفن

خانه بازی بادبادک کودکان و آموزش زبان انگلیسی

یکی دیگری از امکانات آموزشگاه کودکان بادبادک آموزش زبان انگلیسی است و می توانیم بگوییم آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران ویژه کودکان است .آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های زبان است که در زمینه تمامی زبانهای روز دنیا (انگلیسی – آلمانی – فرانسه – ترکی استانبولی و….) با حضور اساتید برتر، فعالیت میکند.

شیوه آموزشی : در آکادمی زبان بادبادک شیوه آموزشی بسیار مناسبی برای کودکان میباشد. در این مرکز آموزش از طریق بازی و سرگرمی صورت میپذیرد و آموزش به صورت غیر مستقیم میباشد. محیط آموزش بسیار مناسب و کودکانه است و کودکان را به یادگیری زبان انگلیسی جذب میکند.

2.7/5 - (11 امتیاز)