مراحل یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم برای کودکان (SLA)

قبل از اینکه بخواهیم مرحله یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم برای کودکان را برایتان توضیح دهیم بگذارید چند سوال را که ذهن والدین را به خود مشغول کرده است پاسخ دهیم و سپس به این موضوع بپردازیم.

 

آموزش زبان دوم برای کودکان را از چه زمانی آغاز کنیم؟بنا بر نظر روانشناسان و زبان آموزان بهترین سن آموزش زبان کودکان قبل از ۱۰ سال است. برخی از روانشناسان معتقدند که آموزش زبان باید از سن ۳ تا ۵ سالگی آغاز شود گروهی نیز معتقدند پس از آموزش زبان مادری در کلاس اول. اما اشتراک همه زبان آموزان و روانشناسان این است که آموزش زبان انگلیسی باید قبل از ۱۰ سال آغاز شود.

چگونه زبان انگلیسی را در منزل آموزش دهیم؟

ما در این رابطه مقالات متعددی نوشته ایم که می توانید با مراجعه به بخش اخبار سایت این مقالات را مطالعه کنید، اما اگر بخواهیم یک پاسخ کلی به این سوال بدهیم باید بگویم که بهتر است از روش فونیکس استفاده کنید. روش فونیکس روشهای استفاده از بازی و سرگرمی و ابزارهای مختلف جهت آموزش زبان به کودکان است.

جهت اطلاع از آموزش از طریق فونیکس کلیک کنید.

و اما در ادامه مقاله مراحل یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم برای کودکان را توضیح می دهیم.

زبان دوم برای کودکان (SLA)
مراحل یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

SLA یا Second Language Acquisition
یادگیری زبان دوم یا به شکل دقیق‌تر فراگیری زبان دوم اصطلاح تازه‌ای نیست. اما شامل چه مراحلی می باشد؟

۱) تسلط بر زبان اول شرط شروع زبان دوم

در آموزش زبان دوم به کودک نکته قابل توجه این است که باید زبان مادری یا زبان اول برای کودک به طور کامل جا بیفتد و به عبارت دیگر کودک تسلط کامل بر زبان مادری داشته باشد

۲)سن مناسب یادگیری زبان انگلیسی
کودک باید سن مناسب یادگیری زبان انگلیسی را طبق توضیحاتی که در بالا ذکر کردیم داشته باشد. به این موضوع توجه داشته باشید که هرچه سن بالاتر رود، یعنی از حدود 10 سالگی به بعد توانمندی فرد در صحبت كردن به زبان دوم مانند اهالی آن زبان كاهش می‌یابد

۳) روشهای مناسب را به کار گیرید
و در مرحله آخر شما باید تمامی روش های مناسب آموزش زبان دوم را که در مقالات مختلف درباره آن توضیح داده اید به کار بگیرید‌

اگر در تهران زندگی میکنید ، ما به شما آموزشگاه زبان بادبادک را پیشنهاد میکنیم.این آموزشگاه در غرب تهران واقع شده است و تمام فاکتور های مربوط به آموزش کودکان را رعایت میکند.
به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.
آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

Rate this post