مدرک زبان انگلیسی آیلتس IELTS برای کودکان

همانطور که می دانید مدرک آیلتس یکی از معتبرترین مدرک های زبان انگلیسی می باشد که اکثر کشور ها این مدرک زبان انگلیسی را تایید می نمایند. اما سوالی که شاید برای تمامی خانواده هایی که برای آموزش زبان انگلیسی اقدام می نمایند این است که آیا پس از اینکه فرزندشان حتی در سن پایین زبان انگلیسی می آموزد آیا می توانند برای گرفتن مدرک زبان انگلیسی IELTS برای کودکان خود اقدام نمایند یا خیر؟

مدرک زبان انگلیسی آیلتس برای کودکان

مدرک آیلتس هیچ گونه محدودیت سنی برای شرکت در آزمون آن وجود ندارد و موضوعی که جالب است و بهتر است بدان اشاره کنیم این است که ، آنگونه که در سایت های معتبر نوشته شده است As you´re never too old to have fun , you are never too old to take the IELTS و این جمله بدین معناست که تا زمانی که از زندگی لذت می برید ، می توانید از متقاضیان آزمون آیلتس باشید .

اما موضوعی که در رابطه با مدرک زبان انگلیسی آیلتس برای کودکان باید بدان اشاره کنیم این است که بهتر است متقاضیان زیر 16 سال در آزمون IELTS شرکت ننمایند چرا که شرکت در این آزمون هیچ مزیتی برای آنها محسوب نمی شود چرا که اعتبار مدرک آیلتس دو سال می باشد و پس از این دو سال مدرک IELTS آن ها هیچ استفاده ای نخواهد داشت.

مدرک زبان انگلیسی آیلتس برای کودکان

مدرک زبان انگلیسی IELTS برای کودکان

اما با تمامی این توصیفات که در بالا در رابطه با مدرک زبان انگلیسی IELTS برای کودکان اشاره کردیم اگر قصد ادامه تحصیل در مدارس خارج از کشور را دارید و یا اینکه می خواهید برای تعیین سطح دانش زبان انگلیسی خود و به چالش کشیدن مهارت های خود دارید پیشنهاد می کنیم حتما در آزمون آیلتس شرکت نمایید.

بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم اگر کودکان شما در سنین پایین تر از 12 سال هستند بهتر است بیشتر بر روی افزایش مهارت زبان انگلیسی کودکان خود سرمایه گذاری کنید و زیاد در قید و بند مدرک معتبر بین المللی زبان انگلیسی برای کودکان خود نباشید و پس از اینکه به سن 16 سال رسیدند برای اخد مدرک زبان انگلیسی آیلتس IELTS برای کودکان خود اقدام نمایید.

مدرک زبان انگلیسی IELTS برای کودکان

____________________________________________________________________________________________________________________

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودکان بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک ره به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

آدرس کانال تلگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادکهمانطور که میدانید آموز زبان انگیسی این روزها بسیار مهم است و باید از سنین پایین پیگیر آموزش زبان انگلیسی به فرزندانمان باشیم. آموزشگاه زبان بادبادک نیز با همین هدف تاسیس شده است . برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده اینستاگرام موسسه بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

Rate this post