روش تدریس phonics به کودکان

روش تدریس phonics به کودکان و هزاران سوال دیگر که در رابطه با آموزش زبان انگلیسی به کودکان و روش آموزشی فونیکس وجود دارد که ما می‌خواهیم در این مقاله بخشی از این سوالات را پاسخ دهیم که می توان به برخی از آنها که در زیر بدان اشاره کرده ایم بپردازیم/

phonics چیست؟

چگونه با استفاده از روش phonics زبان انگلیسی را به کودکان آموزش دهیم؟

کاربرد زبان انگلیسی phonics چیست؟

کدام آموزشگاه به روشphonics زبان انگلیسی را به کودکان آموزش می دهد؟؟

روش تدریس phonics

روش های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد یکی از این روش ها که برای کودکان کاربرد دارند روش تدریس فونیکس است. و اما این روش چیست و چگونه می‌توان از این روش برای آموزش زبان انگلیسی استفاده کرد؟؟

روش تدریس phonics یعنی آموزش نقاشی و رنگ آمیزی، کاردستی، شعر و سرود، کامپیوتر به زبان انگلیسی در واقع بچه ها در یک محیط شاد و آموزنده بدون اینکه احساس خستگی کنند زبان انگلیسی را اصولی و کاربردی آموزش میبینند و این آموزش مبتنی بر سیستمی همانند آموزش زبان مادری است به همین دلیل برای کودکان شاد و جذاب بوده و خسته کننده نمیباشد.

 

روش تدریس phonics

 

در رابطه با آموزش زبان انگلیسی به کودکان باید این موضوع را یادآور شویم که:

هرچه کودک زودتر با زبان دوم آشنا شود، شانس بیشتری برای دستیابی به مهارت‌های کسب زبان دوم خواهد داشت. بررسی‌ها نشان داده است اگر کودک در سن زبان‌آموزی یعنی قبل از 7 تا 8 سالگی زبان دوم را بیاموزد، مهارت بهتری در تکلم زبان دوم و لهجه خواهد داشت. در کشورهای پیشرفته آموزشهای جمعی و رفتاری در سنین پائین یک عرف اجتماعی می باشد و علت سپردن کودک به مهدها و آموزشگاه ها، شاغل بودن مادر نیست بلکه تأمین منافعی در انسان (کودک) می باشد که فقط از 3 تا 7 سالگی دست یافتنی است و تمام عمر مورد بهره برداری قرار می گیرد و در هیچ سنی قابل جبران نمی باشد.

شما می توانید با یک انتخاب آموزشگاه زبان کودکان که از روش تدریس phonics استفاده می کنند زبان انگلیسی را به کودکان آموزش دهید.
این روش یکی از متداول ترین روشهای آموزش زبان انگلیسی به کودکان است که در برخی از آموزشگاه ها صورت می گیرد.
آموزشگاه زبان ویژه کودکان که به روش فونیکس آموزش میدهد را به شما معرفی می کنیم:
آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید . شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

Rate this post