بهترین مهد زبان انگلیسی به کودکان 3 ساله و 4 ساله و بالاتر

 

بهترین مهد زبان انگلیسی به کودکان 3 ساله و 4 ساله و بالاتر

ما در این مقاله میخواهیم بهترین مهد زبان انگلیسی برای کودکان ۳ و ۴ ساله و یا بزرگتر را به شما معرفی کنیم و برایتان توضیح دهیم که آیا زبان انگلیسی برای کودکان زیر ۷ سال مناسب است یا خیر؟ برای اطلاع تمامی موارد مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

بهترین سن آموزش زبان انگلیسی به کودکان 3 ساله و 4 ساله…

پیدا کردن بهترین سن برای آموزش زبان انگلیسی با توجه به نظریه های مختلفی که وجود دارند کار سختی است. اما اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی از تمامی نظریه هایی که تا الان وجود داشته برایتان بگوییم بهترین سن برای آموزش زبان انگلیسی بین سه تا پنج سال است و روانشناسان مختلف روی این مسئله تاکید دارند که کودکان قبل از سن بلوغ باید زبان دوم را آموزش ببینند.

زیرا کودکان حتی کم سن تر باشند می توانند لهجه بهتری بگیرند و قدرت یادگیری زبان دوم با توجه به تحقیقات انجام شده در آنها بیشتر است اما این هم برای بزرگسالان کاملا متفاوت است و شیوه آموزشی زبان انگلیسی به بزرگسالان و کودکان تفاوت بسیاری دارد.

همانطور که میدانید کودکان کنجکاو هستند دوست دارند از راه های کشف محیط اطراف خود همه چیز را یاد بگیرند. پس اگر قرار است به کودکان سه تا هفت سال زبان انگلیسی بیاموزید باید آنها را در مرکزی ثبت نام کنید که از طریق بازی و به آرامی آموزش زبان داشته باشند.

برای اجرای این موضوع، باید یک محیط را فراهم کنیم که برای تمام حواس آنها جذاب باشد

فعالیت های یادگیری مناسب داشته باشدمانند :

مواردی همچون سرودها، آهنگ ها، شعر ها، رقص ها، بازی ها، کلیپ ها، و کارهای هنری و دستی میشوند.

اگر بخواهیم با ذکر یک مثال برایتان توضیح دهیم، زمانی که بچه ها لغت جدیدی را در کلاس یاد میگیرند، ممکن است در ابتدا :

لغت را در آهنگ و سرود بشنوند

لغت را در زمان همخوانی تکرار کنند.

لغت را از طریق مختلف ببینند

لغت را دنبال کنند

و سپس لغات را بوجود آورند ( زمانی که از آنها در مورد موضوعی سوال میشود یا در بازی هایی که نیاز به تولید یک لغت جدید است ).

بهترین مهد زبان انگلیسی به کودکان 3 ساله و 4 ساله و بالاتر

یکی از بهترین مراکز برای کودکان ۳ تا ۷ سال آموزشگاه زبان بادبادک است که به روش زیر عمل می کند:

آموزش از طریق بازی : تثبیت یادگرفته ها در ذهن کودک

بهترین منابع آموزشی : آموزشگاه زبان بادبادک آموزش را از طریق بهترین منابع آموزشی انجام میدهد.

اسباب بازی و سرگرمی : آموزشگاه بادبادک دارای اتاق های بازی و سرگرمی برای کودک دلبند شماست و کودکان در حین بازی زبان انگلیسی را می آموزند.

فعالیت شخصی : در بادبادک کودک شما انجام فعالیت به صورت شخصی و مستقل را فرا میگیرد.

مهربانی و صمیمیت : جو بسیار عالی و دوستانه بین کادر آموزشگاه و کودکان

فعالیت گروهی : ما کودکان را به انجام کار گروهی تشویق و روحیه آن ها را تقویت میکنیم

شعبات آموزشگاه زبان بادبادک

آکادمی زبان کودکان (بادبادک)

آموزشگاه زبان بادبادک برای گروه ۳ تا ۷ سال و ۷ تا ۱۱ ساله است و بزرگسالان در بخش دیگری از اموزشگاه زبان بزرگسالان مشغول به زبان آموزی می شوند. میتوانیم با جرات بگویم اموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران ویژه کودکان و خردسالان است و شما با مراجعه حضوری به این آموزشگاه می توانید از شیوه ی نوین آموزش این آادمی مطلع شوید .آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های زبان است که در زمینه تمامی زبانهای روز دنیا (انگلیسی – آلمانی – فرانسه – ترکی استانبولی و….) با حضور اساتید برتر، فعالیت میکند.

شیوه آموزشی : در آکادمی زبان بادبادک شیوه آموزشی بسیار مناسبی برای کودکان میباشد. در این مرکز آموزش از طریق بازی و سرگرمی صورت میپذیرد و آموزش به صورت غیر مستقیم میباشد. محیط آموزش بسیار مناسب و کودکانه است و کودکان را به یادگیری زبان انگلیسی جذب میکند

4/5 - (2 امتیاز)