بازیهای جدید زبان انگلیسی در کلاس

همانطور که در مقالات متعددی نیز گفتیم آموزش زبان انگلیسی از طریق بازی و سرگرمی بسیار جذاب است.
عده زیادی بر این باورند که بازی و سرگرمی فقط می تواند برای آموزش زبان به کودکان موثر باشد اما آخرین تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان می دهد یکی از بهترین شیوه هایی که خصوصا در زمینه یادگیری لغات جدید و مکالمه انگلیسی می توان برای همه رده های سنی بکار برد، استفاده از بازی های جذاب است. ما در این مقاله بازیهای جدید زبان انگلیسی که می تواند برای آموزش کودکان و بزرگسالان مناسب باشد به شما معرفی می کنیم.

بازی های جدید آموزش زبان انگلیسی

یکی از مفرح ترین بازی هایی که در کلاس های آموزش زبان می توانید از آن بهره ببرید پانتومیم است. در این روش زبان آموزان ناچار می شوند که دنبال معانی انگلیسی لغات بسیار پر کاربرد بگردند.

اسم و فامیل هم که یکی از جذاب ترین بازی های ما ایرانیان است می تواند برای زبان آموزان مفید باشد.

در رده های سنی پایین تر ، بازی های عروسکی بسیار موثر واقع می شود. زبان آموزان می توانند مکالمات روزانه انگلیسی را بصورت بازی عروسکی اجرا کنند.

بازی تخته سیاه نیز یکی از بهترین بازی هایی است که برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می شود. مسابقه تخته سیاه یک فعالیت سرگرم کننده و در عین حال محرک برای شروع کلاس می باشد.

این بازی برای یادگیری بهتر واژگان زبان انگلیسی کاربرد دارد؛ واژگانی که در هفته گذشته و یا جلسه پیش درس داده اید.

او که میبینی بازی های متعددی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارند. آیا شما نیز می خواهید فرزندتان را در اموزشگاهی ثبت نام کنید که تمام شرایط مناسب آموزش کودکان را داشته باشد و در غرب تهران زندگی می کنید ما به شما آموزشگاه زبان بادبادک را معرفی می کنیم.

به جرات می توانیم بگوییم بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد. این آموزشگاه در دو شعبه مختلف در مناطق ۵ و ۲۲ واقع شده است. با توجه به محیط آموزشی که  موسسه بادبادک فراهم آورده کودکان شما می توانند در کنار مربیان مهربان و دلسوز و در محیطی کاملاً کودکانه و در حین بازی با وسیله های مختلف زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

Rate this post