آموزش زبان انگلیسی به کودکان به روش فونیکس

در رابطه با آموزش زبان انگلیسی به کودکان سوالات متعددی وجود دارد. بخشی از این سوالات به شرح زیر است:
از چه سنی آموزش زبان انگلیسی به کودکان را آغاز کنیم؟
بهترین روش آموزش زبان انگلیسی به کودکان چیست؟
روش آموزش زبان فونیکس چیست
کدام آموزشگاه ها به روش فونیکس آموزش زبان میدهند؟
کدام روش آموزش زبان به کودکان بهتر است؟
کدام کتاب ها برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان مناسب هستند؟
هزاران سوال دیگر که در رابطه با زبان انگلیسی کودکان وجود دارد که ما درباره آن در بخش های مختلف سایت توضیح داده ایم افرادی که تمایل دارند می توانند به بخش اخبار سایت مراجعه کرده وسایر اطلاعیه ها را مطالعه کنند.
اما ما در این مقاله می خواهیم آموزش زبان انگلیسی به کودکان به روش فونیکس را برایتان توضیح دهیم.

آموزش زبان انگلیسی به روش فونیکس به کودکان

ما در ابتدا یک توضیح کلی در رابطه با روش فونیکس به شما میدهیم تا شما راحت تر بتوانید بفهمید که روش فونیکس چیست و چرا باید برای کودکان از این روش استفاده کرد.
خب بذار این یک تعریف کوتاه از فونیکس داشته باشیم، فونیکس یعنی آموزش از طریق کاردستی شعر رنگ آمیزی کامپیوتر و غیره است در واقع یعنی کودکتان را در محیطی قرار دهید که شاد و آموزنده باشد و کودکان در آن احساس خستگی نکند یعنی بهتر است بگوییم آموزش به گونه ای است که کودکان دارند زبان مادری را یاد می‌گیرند این دلیل است که کودکان شاد هستند و از آموزش خسته نمی شوند.
از همین رو بیشتر والدین و آموزشگاهها تمایل دارند تا از روش فونیکس برای آموزش استفاده کنند.
و اما کدام آموزشگاه ها از روش فونیکس برای کودکان استفاده می کنند.
استفاده از روش پانیک در تمامی اموزشگاه امکان‌پذیر نیست زیرا این کار هزینه بر است شما می توانید محیطی را آماده کنید که کودکان در حین بازی و سرگرمی آموزش زبان ببینند اما ما به شما در این زمینه یک آموزشگاه زبان ویژه کودکان در غرب تهران معرفی می کنیم.
یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران آموزشگاه زبان بادبادک است.
آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید . شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.
Rate this post