آموزشگاه زبان آلمانی در آیت الله کاشانی – منطقه 5 – آریاشهر

پیدا کردن آموزشگاه زبان آلمانی در آیت الله کاشانی یکی از سوالاتی است که والدین با آن روبرو هستند. همانطور که میدانید در منطقه 5 خیابان آیت الله کاشانی محل کار بسیاری از افراد میباشد و  تعداد بالایی از جمعیت تهران در منطقه 5 ساکن هستند. همه این والدین به دنبال یک آموزشگاه زبان خود هستند. که ما در این مقاله میخواهیم آموزشگاه زبان آلمانی در آیت الله کاشانی را به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبانی که میخواهیم به شما معرفی کنیم هم آموزشگاه زبان آلمانی است هم خانه بازی کودکان.

همانطور که گفتیم والدین و کارمندان و خانواده هایی که محل زندگیشان در این منطقه است به دنبال آموزشگاه آلمانی یا انگلیسی و یا خانه بازی کودکان هستند تا فرزندان خود را چند ساعتی آنجا بسپارند و یا به کلاس های زبان آلمانی ویژه کودکان بفرستند.

به تمام دلایل ذکر شده ، افراد متعددی به دنبال آموزشگاه زبان آیت الله کاشانی هستند. ما در این مقاله شما را با بهترین خانه بازی کودکان یا آموزشگاه زبان کودکان آشنا میکنیم.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که به آدرس های ذکر شده مراجعه کنید و از نزدیک این آموزشگاه را ببینید. زیرا در این آموزشگاهی که به شما معرفی میکنیم شیوه کاملا نوینی جهت آموزش وجود دارد. تمام والدینی که در این آموزشگاه زبان آلمانی ثبت نام کردند ، رضایت بالایی دارند.

آموزشگاه زبان آلمانی در آیت الله کاشانی

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی کودکان در غرب تهران آموزشگاه زبان و خانه بازی کودکان بادبادک میباشد که در دو شعبه واقع شده است. شعبه اول آن در منطقه 5 خیابان آیت الله کاشانی و شعبه دوم آن در خیابان گلستان منطقه 22

دوره های آموزشی که آموزشگاه زبان بادبادک دارد به صورت زیر است :

1- دوره 6 ماهه فشرده

2- دوره گروهی و دوره خصوصی

3- دوره ترمیک

همانطور که گفتیم آموزشگاه زبان بادبادک یک آموزشگاه معتبر در تمامی زبان های دنیا میباشد.

در آکادمی تخصصی زبان کودک بادبادک ، کودکان 3 تا 7 سال و 7 سال تا 11 سال آموزش زبان را با لهجه ای عالی در محیطی متفاوت همراه با جذابترین دوره های آموزشی زبان آلمانی توسط اساتید متخصص تدریس زبان آلمانی کودکان فرا می گیرند. آموزشگاه زبان بادبادک در زمینه تمامی زبانهای روز دنیا (انگلیسی – آلمانی – فرانسه – ترکی استانبولی و….) با حضور اساتید برتر، فعالیت میکند.

شیوه آموزش در این آموزشگاه از طریق بازی و سرگرمی های مختلف میباشد. کودکان در این آموزشگاه میتوانند از وسیله های بازی موجود  در این آموزشگاه استاده کنند و با مربیان مهربان و دلسوز زبان آلمانی آموزش ببینند. یعنی زبان را از طریق بازی و سرگرمی ، اتاق فیلم و کارتون ، نمایش ، نقاشی ، عروسک گردانی ، سفال ، شعر و قصه خوانی همراه با آموزش پرچم ها ، فرهنگ شهر نشینی و ترافیک و… را فرا میگیرند.

آموزشگاه زبان آلمانی در آیت الله کاشانی - منطقه 5 - آریاشهر

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادک

شما در کانال تلگرام بادبادک میتوانید اطلاعیه ها و تصاویر را مشاهده کنید و پیگری آموزشی فرزندانتان را از طریق کانال تلگرام انجام دهید و یا عضو پیج اینستاگرام بادبادک شوید. جهت عضویت در پیج اینستا بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید. آموزش زبان آلمانی همواره مساله بسیار مهمی بوده است و باید از سن کم پیگیر زبان  دوم فرزندانتان باشید.

برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

Rate this post