گرامر را به کودکانمان آموزش دهیم یا مکالمه زبان انگلیسی

سوالی که اکثر والدین با آن سر و کله می زنند این است که به کودکان خود چگونه زبان انگلیسی را آموزش دهد؟  آیا آموزش را از گرامر آغاز کنند و یا با مکالمه و یا بهترین شیوه آموزش زبان انگلیسی به کودکان چیست؟؟  ما در مقالات مختلف بارها و بارها درباره شیوه های مختلف آموزش زبان انگلیسی به کودکان توضیح داده ایم که شما با مراجعه به بخش اخبار تایید می توانید این مقالات را مطالعه کنید ولی اما مسئله این است اول گرامر را به کودکان آموزش دهیم و یا مکالمه؟؟

 

گرامر را به کودکانمان آموزش دهیم یا مکالمه؟

پاسخ این سوال را با یک مثال برایتان بگوییم شما کودکی را تصور کنید که هنوز زبان مادری را یاد نگرفته آیا شما در ابتدا به کودکتان گرامر زبان فارسی را آموزش می دهید و یا ابتدا از مکالمه آغاز می کنید؟؟  طبیعتا شما طی تمرین و تکرار زیاد ابندا مکالمه را می اموزید . همچنین شما باید صبر و حوصله ای که برای آموزش زبان مادری گذاشته ای برای آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم نیز قرار دهید.آن وقت به راحتی مشاهده می کنید که کودکان تان دو زبانه شده اند و به راحتی می توانند به زبان انگلیسی نیز به مانند زبان مادری صحبت کند

۶ نکته ساده اما کاربردی آموزش زبان انگلیسی به کودکان

۱. برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان یک روال مشخص داشته باشید

۲. با کودک بازی کنید

۳. از هر موقعیتی برای آموزش استفاده کنید

۴. برای کودک‌تان کتاب‌ داستان بخوانید

۵. از ترانه‌های انگلیسی استفاده کنید

۶. دستور زبان را هم به کودک‌تان آموزش دهید


حال می خواهیم یک آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.
آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید . شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.
از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

Rate this post