کلمات ابتدایی انگلیسی به کودکان

همانطور که می دانید اول قدم در آموزش زبان انگلیسی به کودکان آموزش کلمات ابتدایی انگلیسی می باشد . شاید موضوعی که برای شما این سوال پیش آمده باشد که کلمات ابتدایی انگلیسی به کودکان چه کلماتی می باشد . برای آموزش کلمات ابتدایی به کودکان باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر می خواهید از سنین پایین اقدام به آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود نمایید ، باید از کلماتی استفاده کنید که کودک شما قادر به شناخت و گفتن فارسی آنها باشد . بهترین کلماتی که می توانید از آنها استفاده کنید نام میوه ها ، سبزیجات ، اسباب بازی و … می باشد .

آموزش کلمات ابتدایی انگلیسی به کودکان

کلمات ابتدایی انگلیسی برای کودکان

توجه داشته باشید که آموزش کلمات ابتدایی انگلیسی به کودکان علی رغم اینکه کار بسیار ساده ای است ، کاری زمان بر خواهد بود و به صبر و حوصله والدین نیاز دارد. چرا که کودکان در سنین پایین بسیار بازیگوش هستند و تمرکز لازم برای یادگیری زبان انگلیسی را ندارند و اگر پافشاری بیش از حد در آموزش زبان داشته باشید کودکان حالت دفاعی به این موضوع می گیرند و در مقابل یادگیری زبان انگلیسی مقاومت می کنند . بنابراین سعی کنید برای آموزش کلمات ابتدایی به انگلیسی به کودکان خود از بازی ، شعر ، رقص به گونه ای که در مقاله آموزش موزیکال زبان انگلیسی برای کودکان توصیح دادیم ، استفاده نمایید .

در آموزش زبان خود از این کلمات ابتدایی زبان انگلیسی در رابطه با اسم میوه ها ، سبزیجات ، رنگ ها و … استفاده کنید :

red
orange
yellow
green
blue
indigo
violet
purple
pink
silver
gold
beige
brown
grey / gray
black
white

آموزش رنگ ها به زبان انگلیسی ( کلیک کنید ) 

Apple
Watermelon
Orange
Pear
Cherry
Strawberry
Nectarine
Grape
Mango
Blueberry
Pomegranate
Plum
Banana
Raspberry
Mandarin
Jackfruit
Papaya
Kiwi
Pineapple
Lime
Lemon
Apricot
Grapefruit
Melon
Coconut
Avocado
Peach

آموزش میوه ها به زبان انگلیسی ( کلیک کنید ) 

bell pepper
broccoli
carrot
cauliflower
corn
green bean
green onion
mushroom
onion
pepper
potato
tomato

آموزش سبزیجات به زبان انگلیسی ( کلیک کنید )

همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم در عین حال که آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار آسانی است با توجه به اینکه انرژی زیادی نیاز دارد ، کار بسیار سختی است و آموزشگاه زبان کودکان 3 ساله بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین این مشکل را برطرف کرده است. شیوه آموزشی که بادبادک از آن استفاده می کنند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا ۵ سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

آدرس کانال تلگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادکهمانطور که میدانید آموز زبان انگیسی این روزها بسیار مهم است و باید از سنین پایین پیگیر آموزش زبان انگلیسی به فرزندانمان باشیم. آموزشگاه زبان بادبادک نیز با همین هدف تاسیس شده است . برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده اینستاگرام موسسه بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

2.6/5 - (10 امتیاز)