کلاس های تخصصی

آهنگ ها

آهنگ ، ریتم و اشعار یک منبع عالی برای آموزش زبان هستند

آهنگ ها یک منبع بسیار خوب برای تمرین تلفظ ، آهنگ کلام و لهجه در یادگیری زبان دوم به صورت طبیعی می باشد، هم چنین در توسعه گنجینه لغان و مهارت های شنیداری بسیار سودمند هستند. تمایل به تکرار و نیاز به جنب و جوش که از نقاط مشترک تمام کودکان است باعث شده آهنگ ها جز جدایی ناپذیر در  آموزش زبان انگلیسی کودکان باشد.کودکان به سادگی زبان آهنگ ها را جذب کرده و بازتولید می کنند.

آهنگ ها به تقویت اعتماد به نفس کودکان کمک می کند ، و کودکان فارغ از این موضوع که چه میزان به زبان انگلیسی تسلط دارند، می توانند در اجرای آن شرکت کنند . هم چنین باعث ایجاد یک پویایی گروهی می شود علاوه بر این کودکان معمولا حتی بیرون از محیط کلاس  آهنگ را با خود زمزمه می کند.

فعالیت هایی که در بادبادک با آهنگ ها همراه شود عبارتند از:

«گوش دادن و تکرار کردن»

«گوش دادن و انجام دادن» مثل گوش دادن و کشیدن، ادابازی ، رقصیدن ،اشاره کردن، مرتبط کردن، رنگ کردن تماما فعالیت هایی است که برای کودکانمان به کار می گیریم

آموزشگاه بادبادک

مراحل یادیگری یک آهنگ:

اولین بار که کودکان با آهنگ مواجه می شوند ،  به جز گوش دادن به موسیقی و کلام کاری انجام نمی دهند.

بار دوم که کودکان به آهنگ گوش فرا می دهند، مربی را تماشا می کنند که خواندن آهنگ را با حرکات  انجام می دهد. کودکان با وجود اینکه هنوز آهنگ را نمی خوانند ولی حرکات را انجام می دهند.

مرحله سوم که کودکان آهنگ را می شوند سعی می کنند با آهنگ همراه شوند و بخوانند.

در نهایت ،  مرتبه چهارم که کودکان آهنگ را می شنوند، همراه با آن می خوانند و حرکات را انجام می دهند. این مرجله چندین بار می تواند تکرار شود. و این فرایند یادگیری منتهی به فعالیت های ارتباطی می شود.

 

 

نمایش

برای ما حایز اهمیت است که کودکان بادبادک در یک چارچوب حمایتی و مفرح ، زبان انگلیسی را فرابگیرند و این امر باعث می شود که نگرش مثبتی در ارتباط با یادگیری زبان دوم داشته باشند. از طریق رویکرد نمایش کودکان ما نه تنها ،مهارت های ارتباطی خود را ارتقا می دهند و اعتماد به نفس کسب می کنند ، بلکه باعث غنی سازی تجربیات آن ها و به خاطر سپاری برای زمان های طولانی می شود.

به خاطر سپاری لغات برای کودکان و خردسالان که سبک های یادگیری متفاوتی دارند سخت می باشد. در حالی که از طریق نمایش کودکان دیگر لازم نیست، کلمات را در یک فضای ایزوله یاد بگیرند . ما سعی کردیم از طریق نمایش فرایند یادگیری را از لحاظ فکری و احساسی چارچوب مند کنیم.

کودکان ساختارهای زبانی را نسبت به کلمات کندتر فرا می گیرند، از آن جایی که لغات معانی ملموس و قابل انتقالی دارند. بدین منظور کودکان باید از کلمات در چارچوب های مرتبط استفاده کنند. ما از طریق رویکرد نمایش و فعالیت های نمایشی ارتبط بین کلمات و شکل گیری ساختارهای زبانی را تسهیل کردیم .

ما در بادبادک از طریق به کار گیری تکنیک نمایش یک محیط حمایتی از لحاظ عاطفی و فکری فراهم کردیم که کودکان را به فکر کردن تشویق می کند و به کودکان در استفاده از مهارت های ارتباطی خود به زبان انکلیسی کمک می کند و آن ها را تشویق به ریسک کردن و جرات مندی می کند.

فعالیت های مرتبط با نمایش که در آکادمی زبان بادبادک به کار می بندیم:

فغالیت های شروع کننده: یه عنوان مثال ژست های احساسی مختلف را کپی کردن

درست کردن پاپت ، ماسک و وسایل مورد نیاز صحنه تئاتر

قصه گویی و شعر خوانی و تبدیل آن به تئاتر و بازی های نمایشی

گفتارهای روزمره: مثل خرید از میوه فروشی ، ویزیت دکتر ، رفتن به رستوران و … به همراه آماده سازی صحنه

 

 

کاردستی، نقاشی ، سفال و دوخت

بچه ها از کارهای دستی لذت می برند. بادبادک با گنجاندن این مباحث علاوه بر اینکه چارچوب های بیشتری برای یادگیری زبان به روش طبیعی و جذاب فراهم می کند، باعث رشد و تقویت مهارت های حرکتی ظریف در کودکان می شود. کارهای دستی یک روش عالی برای نهادینه شدن یادگیری های زبانی است .

کودکان از انجام این فعالیت ها احساس موفقیت را تجربه می کنند.هم چنین این فعالیت ها به ارتقای مهارت های حرکتی ظریف کودکان کمک می کند.این کارهای دستی به صورت فردی و گروهی انجام می شود. بادبادک با برگزاری نمایشگاه های کارهای دستی کودکان، سعی در ایجاد حس خود باوری در آن ها را دارد.

 

یوگا به زبان انگلیسی

داستان گویی و یوگا یک ترکیب بسیار عالی هستند که در بادبادک به عنوان یک چارچوب یادگیری زبان ،از آن ها بهره می گیریم.در این رویکرد، کلمات کارکردی انگلیسی، مهارت های گفتاری انگلیسی ، آرام سازی، شادی و حرکت های یوگا با هم تلفیق می شوند. داستان گویی خلاق بسیار جذاب است و در این میان فرایند یادگیری زبان به صورت عیر مستقیم و از طریق بازی رخ می دهد. هم چنین این برنامه باعث تنش زدایی می شود و تمرکز کردن را برای کودکانمان تسهیل می کند.

 

پروتکل های بهداشتی بادبادک

 

خدمات بادبادک
کلاس های تخصصی کلاس های وی آی پی
پیش دبستانی خانه بازی
کارگاه مادر و کودک کلاس های آموزش مجازی
جشن ها و رویداد ها کارگاه روانشناسی کودک