کلاس زبان برای کودکان ۴ ساله در غرب تهران

اگر شما نیز به دنبال این مقاله هستید یعنی کودک ۴ ساله در منزل خود دارید از بهتر است قبل از توضیح مقاله چند سوال را از خود بپرسید.
آیا می‌دانید بهترین سن آموزش زبان برای کودکان چه سنی است؟

آیا می دانید که بهترین روش آموزش مکالمه است یا گرامر؟

درباره شیوه آموزشی فونیکس چه میدانید؟؟

آموزش در منزل بهتر است یا در یک اموزشگاه مناسب کودکان؟؟

آیا پاسخ این سوالات را والدین می دانند؟ بسیاری از والدین پاسخ این سوالات را نمی دانند ما در این مقاله می‌خواهیم به این سوالات برای والدین پاسخ دهیم سوال اول این است که بهترین سن آموزش زبان انگلیسی به کودکان چه سنی است؟ در رابطه با سن آموزش زبان انگلیسی اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد اما همه زبان شناسان بر این باورند که کودکان باید قبل از ۱۰ سالگی زبان انگلیسی را یاد بگیرند تا در آینده بتواند مکالمه قوی تری داشته باشند. گروه کثیری از روانشناسان نیز می گویند بهترین سن آموزش زبان انگلیسی ۳ تا ۷ سال است.

سوال دوم در رابطه با شیوه آموزشی فونیکس و می‌توانید در مقاله مربوط به آن مطالعه کنید.

 

شیوه آموزشی فونیکس (کلیک کنید)

دانلود کتاب آموزش زبان انگلیسی به کودکان pdf

برای سوال سوم که در رابطه با روش آموزش مکالمه و گرامر بود باید بگویم که بهترین روش آموزش روشی است که با مکالمه آغاز شود اگر توجه داشته باشید که کودکان نیز در ابتدا آموزش زبان مادری مکالمه را می آموزند و صحبت با آموزش گرامر و قواعد می‌پردازند

و سوال آخر اینکه برای آموزش زبان انگلیسی بهتر است در یک آموزشگاه معتبر اقدام شود اگر شما به یک آموزشگاه معتبر دسترسی ندارید آموزش را در منزل انجام دهید زیرا اگر آموزشگاهی که فرزندان خود را ثبت نام می کنید شرایط آموزش زبان به کودکان را نداشته باشد کودکان نمی‌توانند زبان انگلیسی را یاد بگیرد

 

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش فونیکس و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید . شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

1/5 - (1 امتیاز)