کتاب های زبان انگلیسی کودکان به ترتیب سطح

زبان انگلیسی یکی از مهم ترین مباحثی است که باید به آن در همان ابتدای کودکی پرداخته شود . ما در این مقاله به کتاب های زبان انگلیسی کودکان به ترتیب سطح میپردازیم و بهترین کتاب هایی که برای آموزش به کودکان زیر 12 مناسب است را به شما معرفی میکنیم .

آموزش زبان انگلیسی به کودکان باید روی یک اصول و روش خاصی انجام شود چون اگر روی یک قائده ی خاصی پیش نرود کودک دچار دلزدگی از زبان میشود و شوق و ذوقی که نسبت به زبان دارد از بین میرود .

 

کتاب های زبان انگلیسی کودکان به ترتیب سطح

 

“ ESL activities and mini-books for every classroom ”

نویسنده: Kama Einhorn

این کتاب لبریز از فعالیت های مفرح هست که معلم برای همیشه جذاب ماندن کلاس میتواند از اونها استفاده کند .این کتاب برای شاگردان شما در هر سطحی، چه قبلا با زبان انگلیسی آشنا شده باشن و چه از صفر شروع کرده باشن فعالیت های متنوعی در نظر گرفته که مطمئنا برای تمامی سطوح مناسب است .

یکی از بهترین ویژگی های این کتاب، مجموعه ای گردآوری شده از مینی کتاب هاست که با هر فصل از این کتاب برای کمک به زبان آموزان مبتدی همراهه. محتوای بخش مینی کتاب با موضوع درس هماهنگی داره و با آن مرتبط است .

یک بخش دیگه بسیار مفید و کاربردی این کتاب توصیه هایی برای اداره کلاس در هفته اول هست. در این قسمت به معلم گفته میشه چطور با دانش آموزان رفتار کنه که حس خوبی به کلاس داشته باشند به طور کلی درباره ارتباط دانش آموز با کلاس و بالعکس صحبت میکنند .

 

“ ESL teacher’s activities kit ”

نویسنده: Elizabeth Claire

از اینکه این کتاب در سال ۱۹۹۸ نوشته شده ناامید نشید! هنوز هم این کتاب پیشنهادات فوق العاده ای برای معلم های به خصوص معلم های تازه کار داره. این کتاب شامل فعالیت های جذاب و موثر در یادگیری برای بچه ها میشود.

این کتاب دستورالعمل های مشخص و گام به گام برای راهنمایی معلم داره. هر گروه سنی فعالیت مخصوص و موثر خودش رو داره. آیتم هایی متناسب استفاده معلم برای سطوح مختلف و فعالیت های کتاب تنوع زیادی دارند. از فعالیت های رو کاغذ گرفته تا بازی های بیرون از فضای کلاس که کمک زیادی به دانش آموزان خجالتی می کنه تا از محدوده امن (safe zone) خودشون بیرون بیان.

ویژگی دیگه این کتاب علاوه بر اشاره به نکات مهم اداره موثر کلاس، داشتن یک چک لیست از دستورالعمل های لازم (گرامری و لغوی) هست.

در آخر لازمه بگیم که بهترین کتاب برای بچه ها کتابی هست که جذبش بشن و اونا رو از درس فراری نکنه. محیط کلاس و نوع تدریس اساتید هم عوامل مهم دیگه ای هستن که تاثیر زیادی روی یادگیری دارن؛ پس نمیتونیم بگیم چون فلان کتاب خوبه قطعا جواب میده. کتاب زبان کودکان یکی از عوامله و بقیه ی موارد هم باید استاندارد باشن تا نتیجه مطلوب بشه!

یک هدف مهم که در دوره کودکان آکادمی 24 talk دنبال می شود، ایجاد علاقه و انگیزه کافی برای یادگیری زبان انگلیسی در فرزندان شماست.داشتن یک تجربه خوب و مثبت از کلاس زبان بسیار ارزشمند است و باعث جلوگیری از دلسردی کودکان برای ادامه یادگیری در مقاطع بالاتر خواهد شد.

 

 

کتاب های زبان انگلیسی کودکان 

مجموعه کتاب‌های Lets Go

نویسنده: Barbara Hoskins, Karen Frazer, Ritsuko Nakata, Carolyn Graham

رنج سنی: ۵ تا ۱۱ سال

توضیحات: این مجموعه کتاب که برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان مبتدی نوشته شده و انگیزه ی لازم برای کودکان را ایجاد میکند و به آنها اجازه می‌دهد که در کنار یادگیری، لحظات شاد و مفرحی هم داشته باشند.

این کتاب بخش فونیکس، گرامر و الفبای انگلیسی را به شکل کامل پوشش می‌دهد. همچنین در این کتاب از آهنگ‌ها و رقص‌های شاد، تصاویر رنگی و درخشان، برگه کار، انواع بازی‌ها و گفت‌و‌گوهای دو نفره هم استفاده شده که به پرورش مهارت‌های ارتباطی کودکان نیز کمک می‌کند.

کتاب ESL Beginner، کتاب آموزش انگلیسی به عنوان زبان دوم

نویسنده: Dianne Ramdeholl, Linda Robbin

رنج سنی: همه زبان آموزان مبتدی

توضیحات: یادگیری مقدمات زبان انگلیسی هیچوقت برای زبان آموزان خارجی آسان نبوده است. این کتاب که توسط معلمین با تجربه نوشته شده، برای افرادی که یادگیری زبان انگلیسی را تاره شروع کرده‌اند انتخاب بسیار مناسبی است.

کتاب دارای بخش‌های مختلف لغات، گرامر و توسعه مهارت‌های گرامری است. برای آنهایی که قصد دارند به شکل خودآموز و در خانه زبان انگلیسی بخوانند، این کتاب دارای بخش دستورالعمل خوانش کتاب است که برای اطلاع پدر و مادرها ترتیب داده شده است.

کتاب زبان کودکان English For Everyone: Level 1: Beginner

نویسنده: DK Publishers

رنج سنی: همه دانش آموزان مبتدی

توضیحات: هدف این کتاب، آموزش گرامر و لغات زبان انگلیسی به شیوه شاد و مفرح برای زبان آموزان است. این کتاب برای آموزش از موضوعات روزمره زندگی استفاده کرده و با تمرکز بر چهار مهارت اصلی، دانش آموز را برای امتحانات انگلیسی در مقاطع بالاتر آماده می‌کند.

یکی از ویژگی‌های متمایز این کتاب، داشتن اپلیکیشن آنلاین مخصوص کتاب است. همچنین این عنوان به شکل یک مجموعه کتاب منتشر شده که از سطوح مبتدی تا پیشرفته را شامل می‌شود.

 

 


مطالب پیشنهادی :

کتاب آموزش زبان انگلیسی starter برای کودکان

+

کتاب زبان مناسب برای نوجوانان و کودکان


می خواهیم یک آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

 

 

Rate this post