چطور تو خونه به بچه ها زبان یاد بدیم؟

آیا شما هم همیشه تمایل دارید تا همه دروس را خودتان با کودک تان کار کنید؟

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید کودکتان در آموزشگاه چیزی یاد نمی گیرد؟

آیا هزینه های کلاس های آموزشی برای شما سنگین است و آموزش در منزل را ترجیح می دهید؟

اگر جواب شما به همه این سوال ها مثبت است این مقاله را مطالعه کنید ما در این مقاله آموزش می دهیم چطور تو خونه به بچه ها زبان یاد بدیم؟


آموزش موزیکال زبان انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی با رقص ( کلیک کنید ) 


چطور تو خونه به بچه ها زبان یاد بدیم؟

اگر خودتان زبان انگلیسی قوی ندارید نگران نباشید چیزی که اهمیت دارد اشتیاق شما برای آموزش است و برای یادگیری باید هرچه بیشتر کودکتان را تشویق کنید و مانند زبان مادری زبان انگلیسی را به کودکان یاد دهید.

اگه خیلی زود هم نتونست انگلیسی صحبت کنه، نگران نباشید. هر آدمی برای حرف زدن به مدت زمان خاصی نیاز داره. صبور باشید. به زودی می بینید چقدر خوب یاد می گیرن و چقدرخوب صحبت می کنند.

چطور تو خونه به بچه ها زبان یاد بدیم؟ با تکرار و تمرین

برای آموزش هرچه بهتر ، خواندن زبان را یک امر روزمره تبدیل کنید با این کار آموزش برای شما لذت بخش می شود اما توجه داشته باشید که بیشتر از یک ربع کودکان را درگیر آموزش نکنید زیرا این کار باعث می‌شود تا کودکان از زبان انگلیسی متنفر شوند

یکی از مهم ترین چیزهایی که باید در نظر بگیرید اینه که اگه هرروز بعد از مدرسه با بچه ها بازی های انگلیسی می کنید هر روز تو همون ساعت بازی کنید. اگه شب ها براشون داستان انگلیسی تعریف می کنید هرشب قبل از خواب تعریف کنید. این کار باعث میشه بچه ها راحت تر باشن و اعتماد به نفسشون تقویت بشه. اگه فضای خالی تو خونه دارید می تونید به یه گوشه برای زبان تبدیلش کنید. مثلا کتاب های انگلیسی، دی وی دی و کاردستی های انگلیسی رو اونجا بذارید. بچه ها بیشتر از ما به شنیدن و تکرار احتیاج دارن تا بتونن خودشون از کلمات استفاده کنند.

چطور تو خونه به بچه ها زبان یاد بدیم؟ با بازی و سرگرمی

همانطور که می دانید همه بچه ها علاقه زیادی به بازی دارند شما می توانید از همین مسئله برای آموزش استفاده کنید می توانید از فلش کارت ها برای آموزش زبان استفاده کنید

چطور تو خونه به بچه ها زبان یاد بدیم؟ قصه بگید

بچه های کوچکتر کتاب های رنگی با تصویرسازی های جذاب و بزرگ رو دوس دارن. می تونید با هم تصویرها رو نگاه کنید و ازش بخواهید که به جمله هایی که میگید گوش کنه و به تصویرش اشاره کنه.بعد از یه مدت سوال هایی بپرسید که به حرف زدن تشویق بشه.


و حال می خواهیم یک آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

Rate this post