چرا یادگیری انگلیسی برای کودکان آسان بنظر میرسد ؟

آموزش زبان انگلیسی به کودکان کار ساده ای به نظر میرسد اما حقیقت اینطور نیست. تاحالا به این موضوع فکر کردید چرا یادگیری انگلیسی برای کودکان آسان بنظر میرسد ؟ پاسخ این سوال را در این مقاله به شما میدهیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید و در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر داشتید به بخش اخبار سایت مراجعه کنید.

چرا یادگیری انگلیسی برای کودکان آسان بنظر میرسد؟

وقتی شما چیزی را تکرار میکنید و کودکتان یاد میگیرد فکر میکنید که یادگیری انگلیسی برای کودکان آسان است اما در واقعیت اینگونه نیست. آموزش زبان انگلیسی به کودکان برخلاف ظاهر بسیار ساده ای که دارد کار بسیار سختی است. آموزش زبان انگلیسی به کودکان باید در چارچوب قرانین مربوط به کودکان و با حساسیت بسیار بالایی صورت گیرد.

از آنجایی که کودکان بازیگوش هستند ، اموزش به کودکان هم باید از طریق بازی و سرگرمی صورت بگیرد . آموزش باید در محیطی کاملا کودکانه و مناسب آموزش به کودکان باشد.

شما میتوانید برای آموزش از بازیهایی که توضیح میدهیم استفاده کنید و یا در یک آموزشگاه زبان ویژه کودکان ثبت نام کنید. در انتها مقاله یک آموزشگاه مناسب کودکان شما معرفی کرده ایم.

یکی از مفرح ترین بازی هایی که در کلاس های آموزش زبان می توانید از آن بهره ببرید پانتومیم است. در این روش زبان آموزان ناچار می شوند که دنبال معانی انگلیسی لغات بسیار پر کاربرد بگردند.

اسم و فامیل هم که یکی از جذاب ترین بازی های ما ایرانیان است می تواند برای زبان آموزان مفید باشد.

در رده های سنی پایین تر ، بازی های عروسکی بسیار موثر واقع می شود. زبان آموزان می توانند مکالمات روزانه انگلیسی را بصورت بازی عروسکی اجرا کنند.

بازی تخته سیاه نیز یکی از بهترین بازی هایی است که برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می شود. مسابقه تخته سیاه یک فعالیت سرگرم کننده و در عین حال محرک برای شروع کلاس می باشد.

این بازی برای یادگیری بهتر واژگان زبان انگلیسی کاربرد دارد؛ واژگانی که در هفته گذشته و یا جلسه پیش درس داده اید.


مقالات مفید :

تست های تعیین سطح زبان انگلیسی برای کودکان

دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

8سایت خارجی برتر آموزش زبان انگلیسی به کودکان

 فلش کارت زبان انگلیسی برای کودکان  

آموزش موزیکال زبان انگلیسی به کودکان 

آموزش زبان انگلیسی با رقص

بهترین سی دی آموزش زبان انگلیسی کودکان   


حال می خواهیم یک  آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

Rate this post