نحوه ی آموزش زبان انگلیسی به کودکان

شما هم جز والدینی هستید که نگران آینده فرزندتان هستید؟؟

هر خانواده که نگران آینده فرزندش باشد میداند که آموزش زبان انگلیسی یکی از اصلی ترین نیاز فرزندش میباشد. اما مساله این است که اموزش زبان دوم به کودکان در عین شیرین و جذاب بودن ، کار بسیار دشواری است.

پس اگر میخواهید به فرزندتان زبان انگلیسی را آموزش دهید توصیه میکنیم این مساله را به یک آموزشگاه بسپارید زیرا اگر این کار را به درستی انجام ندهید ممکن است کودکتان از زبان انگلیسی زده شود و دیگر تمایلی به یادگیری آن نداشته باشد.

یهترین روش آموزش زبان انگلیسی برای کودکان آموزش از طریق بازی و سرگرمی است.مثلا  اول با آموزش موزیکال حروف الفبای انگلیسی کار را آغاز کنیم. و به مرور زمان آن را گسترش داده تا به جمله و … برسانیم.

روش آموزش باید همراه بازی ، شعر ، موزیک و … باشد و با فیلم و کارتون تکمیل تر شود اما این کار ها باید به صورت غیر مستقیم باشد.

باید از اسباب بازی های مورد علاقه فرزندتان استفاده کنید یا در حین بازی رو اعداد کارکنید. کودکان وقتی در حال تفریح هستند به طور طبیعی یاد می‌گیرند. فلش کارت شیوه‌ی بسیار خوبی برای آموزش و تکرار کلمات است و بازی‌های بی‌شمار و متنوعی وجود دارد که شما می‌توانید با فلش کارت انجام دهید.

کودکان عاشق کتاب‌هایی با رنگ‌های روشن و تصاویر جذاب هستند. با هم به تصاویر نگاه کنید و در حالی‌که به هر تصویر اشاره می‌کنید، کلمات را به زبان بیاورید.

یکی از آموزشگاه های زبان در تهران به همین شیوه به کودکان عزیز شما زبان انگلیسی آموزش میدهد.

بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران

اگر به دنبال یک آموزشگاه زبان با معیار های گفته شده هستید باید بگوییم که در این زمینه بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران بادبادک است.

آموزشگاه زبان بادبادک یکی از معتبر ترین و جذاب ترین مرکز برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان میباشد.

این آموزشگاه در مناطق 5 و 22 میباشد و دسترسی بسیار راحتی دارد. با توجه به شیوه آموزشی زبان انگلیسی آموزشگاه بادبادک افراد بسیاری تمایل به ثبت نام فرزندان خود در این آموزشگاه دارند.

سیستم آموزشی آکادمی زبان کودکان بادبادک

در آکادمی تخصصی زبان کودک بادبادک ، کودکان 3 تا 7 سال و 7 سال تا 11 سال آموزش زبان را با لهجه ای عالی در محیطی متفاوت همراه با جذابترین دوره های آموزشی زبان انگلیسی توسط اساتید متخصص تدریس زبان انگلیسی کودکان فرا می گیرند. آموزشگاه زبان بادبادک در زمینه تمامی زبانهای روز دنیا (انگلیسی – آلمانی – فرانسه – ترکی استانبولی و….) با حضور اساتید برتر، فعالیت میکند.

دوره های آموزشی موسسه زبان ویژه کودکان بادبادک:

1- دوره 6 ماهه فشرده

2- دوره گروهی و دوره خصوصی

3- دوره ترمیک

آموزشگاه زبان کودکان بادبادک یک آموزشگاه معتبر است که در غرب تهران میباشد.

آموزش زبان دراین آموزشگاه به صورت کاملا غیر مستقیم و به کمک بازی و سرگرمی میباشد. یعنی زبان را از طریق بازی و سرگرمی ، اتاق فیلم و کارتون ، نمایش ، نقاشی ، عروسک گردانی ، سفال ، شعر و قصه خوانی همراه با آموزش پرچم ها ، فرهنگ شهر نشینی و ترافیک و… را فرا میگیرند.

فضای آموزشی آموزشگاه زبان کودکان بادبادک کاملا مناسب کودکان است و از لحاظ روحی و روانی تاثیر بسیار مثبت در فرزندان عزیزتان دارد. کادر آموزشی نیز بسیار مهربان هستند و تلاش میکنند تا فرزند عزیز شما شخصیتی مستقل پیداکند و ارتباط و دوست یابی بهتری داشته باشد.

در گزارشی که در سال 2007 در تعدادی از کالج های ایالات متحده آمریکا توسط اعضا هیئت مدیره کالج که اداره آزمون SAT را به عهدع دارند ، منتشر شده که مزایا و نتایج درخشان یادگیری زبان های خارجی را به وضوح نشان میدهد.

در این آمار ها دانش آموزانی که در سن کم و حداقل 4 سال یا بیشتر از آن در حال تحصیل یک زبان خارجی بودند به طور میانگین 1400 امتیاز از مجموع 8000 امتیاز بیشتر از کساتی که تجربه اموزش زبان انگلیسی را نداشتند کسب کرده اند ، و تقریبا بیش از 140 امتیاز در بخش ریاضیات و در بخش نوشتار بیش از 150 امتیاز کسب کرده اند.

جهت ورود به کانال تلگرام بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید.آدرس تلگرام بادبادک

شما در کانال تلگرام بادبادک میتوانید اطلاعیه ها و تصاویر را مشاهده کنید و پیگری آموزشی فرزندانتان را از طریق کانال تلگرام انجام دهید و یا عضو پیج اینستاگرام بادبادک شوید. جهت عضویت در پیج اینستا بادبادک روی لینک زیر کلیک کنید. آموزش زبان انگلیسی همواره مساله بسیار مهمی بوده است و باید از سن کم پیگیر زبان انگلیسی فرزندانتان باشید.

برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه زبان بادبادک میتوانید به پیج اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک

جهت مشاهده آدرس اینستاگرام بادبادک روی تصویر زیر کلیک کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بادبادک

Rate this post