منابع مناسب کودکان برای خواندن انگلیسی

بسیاری از والدین تمایل دارند تا زبان انگلیسی را به کودکان خود در منزل آموزش دهند . منابع مناسب کودکان برای خواندن انگلیسی از مهمترین موارد برای این والدین است.  شما بدون اطلاعات از منابع مناسب کودکان برای خواندن انگلیسی و شیوه های آموزش نمیتوانید موفق شوید.

ما در این مقاله منابع مناسب کودکان برای خواندن انگلیسی معرفی خواهیم کرد. درصورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اموزش زبان انگلیسی کودکان دارید میتوانید به بخش اخبار سایت مراجعه کرده و سایر مقالات را مطالعه کنید.

روش های یادگیری زبان انگلیسی در منزل

اگر تصمیم دارید در منزل زبان انگلیسی را آموزش ببینید در درجه اول شما باید دامنه لغات خود را گسترش دهید. استفاده از فیلم های آموزشی و کتابها می تواند یکی از این راهکارها باشد.

شما می‌توانید فیلم‌های انگلیسی‌ زبان ببینید و دامنه لغات خود را با استفاده از آنها نیز گسترش دهید در ابتدا می توانید فیلم ها را با زیرنویس مشاهده کنید تا کلمات را یاد بگیرید سپس بدون زیر نویس تلاش کنید تا معانی صحبت‌ها را خودتان بفهمید.

اما برای کودکان باید از موزیکال ها و کتاب قصه و اسباب بازی ها استفاده کنید و صبر و حوصله بیشتری داشته باشید.

بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان

ما در این مقاله لیست بهترین کتابهای آموزشی زبان انگلیسی را برایتان قرار میدهیم:

Young Childrens Picture Dictionary

کتاب Young children’s picture dictionary لغات و کلمات را از طریق تصاویر جذاب و متنوع به کودکان آموزش می دهد.

easy games in English

کتاب Easy Games in English کتاب آموزش زبان انگلیسی به کودکان از طریق بازی و سرگرمی می باشد. این کتاب برای کودکانی که می خواهند زبان انگلیسی را برای اولین با شروع کنند حتماً توصیه می شود. تصاویر جالب به همراه بازی، یادگیری زبان را برای کودکان آسان تر می کند و در یادگیری لغات ضروری به بچه ها کمک می کند.

English with games and activities 1_2_3_4_5

این کتاب ها مجموعه ی پنج کتاب فعالیت و آموزش زبان انگلیسی برای کودکان دبستانی می باشد

همه زبان آموزان به دنبال بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی در منزل هستند . ما در این مقاله چند پیکیج معروف را معرف میکنیم اما باز هم توصیه ما استفاده از کلاس زبان است. همانطور که میدانید اکر پیکیج ها اینترنتی شده اند. ما چند نمونه برنامه اینترنتی آموزش زبان معرفی میکنیم :


۱- آموزش زبان انگلیسی رزتا استون (اندروید و کامپیوتر)

بهترین ویژگی های این بسته این است که تلفظ زبان انگلیسی و مکالمه را خیلی خوب به شما آموزش می دهد.


۲- نرم افزار آموزش زبان انگلیسی نصرت (فقط نسخه تصویری)

تاثیر این نرم افزار آموزشی در تقویت مکالمه در کمتر از ۳ ماه !! واقعا جالب و تحسین برانگیز است.


۳- اپلیکیشن آموزش انگلیسی با موسیقی (چکامه)


۴- نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Duolingo

یادگیری زبان در این نرم افزار با جنبه سرگرمی همراه است

اما مهمتر از تمامی این موارد این است که کودکتان را در یک آموزشگاه زبان مناسب کودکان ثبت نام کنید تا توسط مربیان ویژه اموزش ببینند.


 فلش کارت زبان انگلیسی برای کودکان  ( کلیک کنید )

آموزش موزیکال زبان انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی با رقص ( کلیک کنید ) 

بهترین سی دی آموزش زبان انگلیسی کودکان   ( کلیک کنید ) 


و حال می خواهیم یک  آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

Rate this post