معرفی موسسه خوب برای آموزش زبان کودکان

آموزش زبان انگلیسی به کودکان مسئله ای است که این روزها بیشتر به آن پرداخته میشود . ما در این مقاله به معرفی موسسه خوب برای آموزش زبان کودکان میپردازیم ، همراه ما باشید .

آکادمی تخصصی زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در غرب تهران است .

آموزش در آکادمی تخصصی بادبادک از 3 سال آغاز میشود ، بهترین زمان برای شروع یادگیری !

سایت آموزشگاه بادبادک ( کلیک کنید )

آموزش زبان انگلیسی در این سن به صورت غیر مستقیم است .این روش از آموزش که توسط دانشگاه های خارج از کشور و بهترین محققان در این زمینه تائید شده است جزو یکی از پرطرفدار ترین روش های آموزش زبان انگلیس به کودکان زیر 7 سال است .

ما در این مقاله علاوه بر اشاره به آموزش غیر مستقیم زبان انگلیسی به کودکان به معرفی آموزشگاه زبان خوب برای آموزش به کودکان خواهیم پرداخت .

 

معرفی موسسه خوب برای آموزش زبان کودکان

 

معرفی موسسه خوب برای آموزش زبان کودکان

 

ما در آموشگاه بادبادک به آموزش تخصصی زبان انگلیسی به کودکان 3 تا 6 سال به صورت حرفه ای میپردازیم .

تمام مراحل آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه بادبادک به صورت غیر مستقیم و با بازی انجام میشود .

آموزش غیر مستقیم به معنای آموزش با بازی مثل آموزش با فلش کارت / آهنگ های شاد آموزشی مناسب کودکان / فیلم و کلیپ های آموزشی / با رنگ آمیزی با گواش / رنگ انگشتی و …

آموزشگاه زبان بادبادک با بهره گیری از مدرن ترین شیوه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان همواره تلاش کرده است محیطی متفاوت همراه با جذابترین دوره های آموزشی زبان انگلیسی از طریق بازی و سرگرمی، تماشای کارتون، اتاق بازی، نقاشی، شعر، قصه خوانی، موسیقی، کاردستی، کارگاه شن بازی و سفال، آموزش پرچم، ورزش، عروسک گردانی، فرهنگ ترافیک و شهرنشینی و … توسط اساتید متخصص تدریس زبان انگلیسی کودکان را ارائه نماید.

آکادمی تخصصی زبان کودک و نوجوان بادبادک همواره اولویت های زیر را سرلوحه کاری خود قرار داده است :

  • استفاده از دبیران مجرب و خوش اخلاق
  • استفاده از روش های نوین آموزشی
  • استفاده از کلاس های هوشمند

 

معرفی موسسه خوب برای آموزش زبان کودکان

 

موسسه زبان انگلیسی خوب برای کودکان

 

آموزش زبان انگلیسی با توجه به پیشرفت ارتباطات و تکنولوژی پیشرفت به سزایی داشته است .

زبان این ارتباط هم زبان انگلیسی است ، همانطور که در مقالات قبلی به تاثیرات مثبت آموزش زبان در کودکی پرداخته ایم ، نقطه ی عطف آموزش در کودکی لهجه است .

تحقیقات انجام گرفته در دانشگاه هاروارد تایید می کنند که خلاقیت، مهارت تفکر انتقادی و انعطاف پذیری ذهن به طور چشمگیری در کودکانی که در سنین پایین زبان دوم را آموخته اند، بیشتر می شود.

سال های قبل از دبستان به خصوص سه سال اول عمر، دوره مهمی در زندگی کودک به شمار می وند.

در این دوره اساس تفکر، نگرش، یادگیری و بسیاری از امور دیگر را در کودک بنا نهاده می شود.

این بدان معنی است که در طول 3-4 سال اول عمر ، دارای توانایی طبیعی برای یادگیری است.

استفاده از این توانایی خدادادی از این رو تشویق می شود که یادگیری زبان دوم در این سن به سادگی زبان اول است.

بر اساس شواهد، هر چیزی که در سال های اول عمر یادبگیریم، در سال های بعد پیشرفت بهتری خواهد داشت.

50 درصد از توانایی ما برای یادگیری تا 4 سالگی شکل می گیرد و 30 درصد آن تا 8 سالگی.

از این رو 3 سالگی به عنوان بهترین سن یادگیری زبان دوم تشویق می شود.

این اعداد بدان معنی نیست که ما 80 درصد از دانش یا هوشمان را در 8 سالگی کسب می کنیم. بلکه بدان معنی است که کودک مسیر اصلی یادگیری خود را در اولین سال های عمرش بنا می گذارد.

جالب تر آنکه کودک در این سن تشخیص نمی دهد که در حال یادگیری زبان دوم است.

کودکان در سن 3 تا 4 سالگی می توانند از طریق بازی یاد بگیرند، زیرا ذهنشان پر از اطلاعات و وقایعی نیست که باید ارزیابی و ذخیره شوند.

 

معرفی موسسه خوب برای آموزش زبان کودکان

هرچه كودك زودتر با زبان دوم آشنا شود، شانس بيشتري براي دستيابي به مهارت‌هاي كسب زبان دوم خواهد داشت. بررسي‌ها نشان داده است اگر كودك در سن زبان‌آموزي يعني قبل از 7 تا 8 سالگي زبان دوم را بياموزد، مهارت بهتري در تكلم زبان دوم و لهجه خواهد داشت.

هرچه سن بالاتر رود، يعني از حدود 10 سالگي به بعد توانمندي فرد در صحبت كردن به زبان دوم مانند اهالي آن زبان كاهش مي‌يابد.

بايد اشاره كرد كه نه تنها كودك مي‌تواند همزمان علاوه بر زبان مادري زبان دوم را فراگيرد، بلكه مي‌تواند زبان‌هاي ديگري را نيز به ‌طور جداگانه بياموزد. در اين زمينه ذكر اين نكته نيز ضروري است كه اين مطلب در مورد همه كودكان صدق نمي‌كند. كودكاني كه دچار تاخير در زبان و گفتار هستند، درصورت مواجه شدن با زبان ديگري علاوه بر زبان مادري در كسب مهارت گفتار و زبان دچار مشكلات بيشتري مي‌شوند و اين مسئله به تشديد تاخير در تكلم كودك كمك مي‌كند.

 


مطالب پیشنهادی :

کتاب آموزش زبان انگلیسی starter برای کودکان

+

تاثیرات یادگیری زبان برای کودکان


می خواهیم یک آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

 

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

 

 

Rate this post