مجموعه کارتونی زبان انگلیسی کودکان magic english

مجموعه کارتونی زبان انگلیسی کودکان : آموزش زبان انگلیسی به کودکان روش های مختلفی دارد. بسیاری از والدین برای آموزش زبان انگلیسی با سوالات زیر روبرو هستند:

بهترین روش آموزش زباب به کودکان کدام است؟ از چه کارتون هایی برای آموزش زبان انگلیسی کودکانمان استفاده کنیم؟ مجموعه کارتونی زبان انگلیسی کودکان چه مزایایی دارد؟ magic english چیست ؟ از کجا مجموعه کارتونی magic english را تهیه کنیم؟

و هزاران سوال دیگری که مادران در زمینه آموزش زبان انگلیسی به کودکان دارند. ما در مقالات مختلف در این رابطه توضیح داده ایم و شما عزیزان در صورت تمایل میتوانید به بخش اخبار سایت مراجعه و سایر مقالات را مطالعه کنید.

اما در این مقاله در رابطه با مجموعه کارتونی زبان انگلیسی کودکان magic english اطلاعاتی را در اختیارتان قرار میدهیم.

 

مجموعه کارتونی زبان انگلیسی کودکان magic english

شاید شما هم اسم مجموعه کارتونی زبان انگلیسی کودکان magic english را شنیده باشید. این مجموعه نام یک سریال کودکانه است که توسط کمپانی معروف Walt Disney با هدف آموزش زبان انگلیسی به کودکان تولید شد.

مجموعه کارتونی زبان انگلیسی کودکان magic english برای کودکان 6 سال و بالاتر مناسب میباشد. این مجموعه از 26 قسمت 25 دقیقه ای تشکیل شده است و هر قسمت آن موضوع خاص خودش را دارد. کارتون Magic English از شخصیت های معروف و محبوب والت دیزنی (مثل سیندرلا، پینوکیو، الادین…) استفاده کرده است که می تواند علاقه زبان آموزان خردسال را برای یادگیری زبان انگلیسی افزایش دهد. همچنین در قسمت های این مجموعه از داستان، آهنگ و بازی ها هم استفاده شده است که می تواند با ایجا تنوع کودکان را به یادگیری زبان انگلیسی بیشتر ترغیب کند. Magic English در عین این که یک کارتون است، در واقع فرصت های تمرین را نیز برای زبان آموزان خردسال فراهم می سازد؛ گاهی اوقات سوالاتی از مخاطبان پرسیده می شود که می تواند محک خوبی برای فهم آنها از مباحث باشد. تمامی 26 قسمت این مجموعه برای دانلود رایگان بر روی سایت بارگذاری شده اند.

کودک شما در این 26 قسمت در رابطه با موضوعات زیر آموزش میبیند:

1 – Hello

2 – Family

3 – Friends

4 – Happy Houses

5 – Animal Friends

6 – It’s Delicious

7 – Happy Birthday

8 – Tick Tock Time

9 – Night and Day

10 – Let’s Play

11 – Numbers

12 – At Home

13 – My Body

14 – Party Time

15 – Cooking

16 – The Forest

17 – The sea

18 – Let’s Travel

19 – Colors

20 – Wild Animals

21 – Funny Faces

22 – Country Life

23 – Music

24 – Mountains

25 – Changing seasons

26 – Fairyland


و حال می خواهیم یک  آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

Rate this post