قصه صوتی انگلیسی برای کودکان

قصه صوتی انگلیسی برای کودکان

همانطور که می دانید آموزش زبان انگلیسی به کودکان بسیار دشوار است.  همانطور که میدانید راهکارهای متفاوتی وجود دارد یکی از راهکارها قصه های صوتی انگلیسی برای کودکان است شما می توانید کودکان را متقاعد کنید تا به صورت صوتی و یا با یک هندزفری قصه های صوتی انگلیسی را گوش کنند و زبان انگلیسی آنها به صورت ناخودآگاه تقویت می‌شوند. البته مجبور نیستید که حتما آموزش صوتی شما به قصه باشد شما می توانید ابتدا حروف الفبای انگلیسی را به صورت صوتی آموزش دهید و پس از آن کلمات و پس از آن به کودکانتان بگویید تا قصه ها را به صورت صوتی گوش کنند.

قصه صوتی انگلیسی برای کودکان

برای کودکان بهترین روش آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان حضوری است زیرا کودکان هیچ پیش زمینه ای از آموزش ندارند و بازیگوش هستند. آموزش به آنها بسیار سخت است پس پیشنهاد ما به شما این است که کودکان تان را در یک آموزشگاه زبان ثبت نام کنید اما روش دوم استفاده از فایل صوتی انگلیسی برای کودکان است که ما اسامی چند قصه صوتی که پرطرفدار است را به شما معرفی می کنیم و شما میتوانید با دانلود این فایل ها چند قصه صوتی برای کودکتان دانلود کنید.

اما این کار را زمانی آغاز کنید که کودکان تسلط کافی به حروف انگلیسی و آشنایی با واژگان انگلیسی داشته باشد.

این لیستی که دریافت کردید ، یک لیست از قصه صوتی انگلیسی برای کودکان به صورت مبتدی است.

“دیوالی” روز محبوب من

داستان انگلیسی فرمانده مکبث

داستان انگلیسی شب دوازدهم

داستان کوتاه انگلیسی پسربچه و کلم

داستان کوتاه انگلیسی بالشت پری


یک متن مکالمه ساده انگلیسی و فایل صوتی آن:

Tania: Hi. I’m Tania. What’s your name?

Jing: Hello. My name’s Jing.

Tania: Nice to meet you, Jing. What class are you in?

Jing: I’m in class 1B. And you?

Tania: Me too. I’m in Class 1B too.

Jing: Who’s our teacher?

Tania: Mr Smith.

Jing: And where’s our classroom?

Tania: This way. Come with me.

Jing: OK. Great.

متن فارسی فایل صوتی مکالمه انگلیسی در مدرسه

تانیا: سلام، من تانیا هستم، اسم تو چیه؟

جینگ: سلام، منم جینگ هستم.

تانیا: خیلی از ملاقات با تو خوشحالم، جینگ، تو کدوم کلاس افتادی؟

جینگ: من کلاس ۱B هستم، تو تو کدوم کلاس افتادی؟

تانیا: ااا، چه جالب منم تو کلاس b1 هستم.

جینگ: معلمون کیه؟ مشخص شده؟

تانیا: آره خانم اسمیت هستش.

جینگ: خب کلاسمون کجاست؟

تانیا: از این طرف با من بیا راهنماییت میکنم

جینگ: بسیار خب باشه.


 می خواهیم یک  آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)