فلش کارت رایگان متضادها به انگلیسی برای کودکان

Opposites ها که به معنی کلمات مخالف ها است ( همان متضاد خودمان ) . ما در این مقاله به فلش کارت رایگان متضادها به انگلیسی برای کودکان میپردازیم .

فلش کارت ها به علت این که حافظه ی تصویری را درگیر میکند نقش به سزایی در تسریع یادگیری زبان انگلیسی به کودکان را دارد .

 

 

فلش کارت رایگان متضادها به انگلیسی برای کودکان

 

آموزش زبان انگلیسی به کودکان را میتوانید به راحتی با روش های غیر مستقیم با فلش کارت ، آهنگ های شاد کودکانه ، فیلم های آموزشی و دیگر روش هایی که در مقالات قبل ذکر کرده ایم از 2 سال آغاز کنید و ذهن کودک را جهت آموزش تخصصی تر زبان انگلیسی در 3 سال آماده کنید .

آموزشگاه زبان بادبادک در شهرک گلستان و بلوار کاشانی در صادقیه فعالیت می‌کند و جزو معدود مراکز تخصصی آموزش زبان به کودکان است.

مدیران این مجموعه شرایط و امکاناتی را تدارک دیده‌اند که مناسب سنین 3 تا 7 سال و همچنین 8 تا 11 سال باشد و خردسالان و کودکان بتوانند در شرایطی ایده‌آل به یادگیری زبان‌های خارجی بپردازند.

 

فعالیت‌ها

* آموزش زبان به کودکان 3 سال به بالا

* برگزاری کلاس‌های متنوع و برنامه‌های جانبی مفرح

* طراحی فضا و محیطی شاد برای خردسالان

* انجام خدمات مهدکودکی در کنار زبان‌آموزی

 

 

فلش کارت Opposites برای کودکان 

 

به چند نمونه از فلش کارت های متضاد ها دقت کنید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فلش کارت های متضاد برای کودکان 

بهترین راه برای آموزش متضاد ها آموزش با عکس یا فلش کارت یا فیلم های آموزشی است به علت این که هر آموزشی که با عکس و تصویر درگیر باشد زودتر در ذهن ثبت میشود.

آموزش متضادها در زبان انگلیسی به کودکان  ( کلیک کنید )

 

 

 

 

 


آموزش مجازی زبان انگلیسی رایگان در اینستاگرام  ( کلیک کنید )

+

کانال آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان کودکان  ( کلیک کنید )

+

آموزش حرف انگلیسی به کودکان  ( کلیک کنید )


حال می خواهیم یک آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

 

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

 

متضاد fast ( سریع ، تند ) چی میشه ؟

slow ( آهسته ، آروم ) فلش کارت این کلمه داخل مقاله بارگزاری شده است .

فلش کارت Opposites برای کودکان را از کجا دانلود کنیم ؟

داخل این مقاله بیش از 10 نمونه از فلش کارت های مختلف بارگزاری شده است .

فلش کارت متضاد night برای کودکان را از کجا دانلود کنیم ؟

داخل این مقاله گذاشته شده است .

1/5 - (1 امتیاز)