فایل صوتی زبان انگلیسی برای کودکان

آموزش زبان انگلیسی از طریق فایل صوتی زبان انگلیسی برای کودکان یکی از مدرن ترین روش های آموزش زبان انگلیسی است. بسیاری از والدین از طریق فایل های صوتی ، آموزش موزیکال ، زبان انگلیسی را به کودکان آموزش میدهند.

میتوان گفت فایل صوتی زبان انگلیسی برای کودکان یکی از بهترین گزینه هایی است که شما عزیزان میتوانید برای اموزش به فرزندانتان استفاده کنید. روش های دیگری نیز وجود دارد که ما در بخش اخبار سایت در مقالات مختلف توضیح داده ایم.

فایل صوتی زبان انگلیسی برای کودکان باید  به گونه ای باشد که در تمامی فرمت ها قابل استفاده باشد و در این فایل ها باید حروف الفبا ، واژگان ، گرامر و … آموزش داده شود.

برخی از فایل صوتی زبان انگلیسی برای کودکان نیز شامل داستان هایی است که برای کودکان به زبان انگلیسی آماده شده است.

یکی از مزایای استفاده از فایل های صوتی جهت آموزش زبان انگلیسی این است که لهجه و تلفظ کودک تقویت میشود. اگر فایل صوتی که تهییه میکنید با کتاب همراه باشد میتواند بسیار کارا تر باشد.

آموزش موزیکال زبان انگلیسی به کودکان ( کلیک کنید )

فایل صوتی زبان انگلیسی برای کودکان

همانطور که بارها گفته ایم ، آموزش زبان دوم به کودکان و خردسالان یکی از دغدغه های اصلی والدین است. خیلی از والدین در رابطه با سن آموزش زبان انگلیسی میپرسند. در این زمینه نظریه های متفاوتی وجود دارد برخی میگویند آموزش زبان دوم باید پس از تکمیل زبان مادری باشد، گروهی میگویندکه هم زمان با یاد گیری زبان مادری می توانند زبان دوم یا حتی سوم را آموزش ببینند. اما اتفاق نظر روی 7 8 سالگی است.

ما چند نمونه فایل صوتی زبان انگلیسی برای کودکان قرار داده ایم و در انتخا یک اموزشگاه زبان معرفی کرده ایم . پس از مطالعه اطلاعات در صورت تمایل به اینستاگرام آموزشگاه زبان بادبادک بپیوندید و با محیط این آموزشگاه آشنا شوید.

دانلود فایل صوتی الفبای انگلیسی mp3 شعر abcd :

آموزش حروف انگلیسی با شعر برای کودکان

دانلود فایل صوتی زبان انگلیسی برای کودکان روش فونیکس :

برای دانلود کلیک کنید

فایل صوتی زبان انگلیسی برای کودکان


 می خواهیم یک  آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

3.8/5 - (17 امتیاز)