طرز نوشتن اعداد انگلیسی در دفتر چهار خط

یکی از بهترین راه ها برای شروع نوشتن به انگلیسی استفاده از دفتر چهار خط است . ما در این مقاله به طرز نوشتن اعداد انگلیسی در دفتر چهار خط میپردازیم .

استفاده از دفتر چهار خط در آموزش نوشتن زبان انگلیسی باعث میشود کودک روی خط بنویسید و همین روش باعث خوش خط شدن زبان انگلیسی میشود .

 

 

طرز نوشتن اعداد انگلیسی در دفتر چهار خط

هیچ گاه اعداد را یک باره و در یک جلسه به زبان آموزان تدریس نکنید ، زیرا از هیجان و کنجکاویت آموزش کم می شود همچنین بچه ها دیگر شوق و ذوقی برای یادگیری اعداد بعدی نخواهند داشت.

شمارش را با انگشتان دست آغاز کنید ، زیرا با این روش آنان درک می کنند اعداد به صورت رشته ای هستند و در خصوص اعداد باید آموزش به صورت عملی باشد این گونه آنان منتظر عدد بعدی برای یادگیری هستند و این همان اشتیاقی است که باید در کودکان ایجاد کنید .

برای آموزش به کودکان باید کودک باشید طوری که کودکان احساس کنند با یک هم سن خودشان هستند این کار باعث میشود کودکان به زبان انگلیسی علاقه پیدا کنند.

متخصص مغز و اعصاب برایان باترورورت در کتاب “مغز ریاضی” بیان می کند که انسان دارای حس ذاتی اعداد است و با آن متولد شده است پس تنها کافیست این حس و استعداد را در کودک خود فعال کنید .

با وسایل خانه شروع کنید ، از کودکان بخواهید وسایل معمولی خانه را بشمارند . مثلا چند گلدان در خانه داریم ؟ چند صندلی داریم ؟

با این کار یکی از بهترین بازی هارا با کودکان میکنید و علاوه بر بازی علاقه کودک را نیز به زبان انگلیسی افزایش میدهید.

در آموزش خود بیشتر از فعالیت های عملی استفاده کنید زیرا کودکان عاشق عمل و بازی هستند و انسان در عمل یاد می گیرد.

 

 

اگر میخواهید نوشتن با دفتر 4 خط را آغاز کنید بهتر است چند نمونه از ورک شیت های نوشتن اعداد را انجام دهید .

برای نوشتن در دفتر چهار خط تنها کافیست همان اصولی را که در نوشتن اعداد در ورک شیت را رعایت میکنید در دفتر نیز رعایت کنید.

به چند نمونه از ورک شیت های اعداد دقت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 


مطالب پیشنهادی :

آموزش حروف و اعداد زبان انگلیسی موزیکال به کودکان

+

آموزش اعداد انگلیسی به کودکان پیش دبستانی

+

آموزش اعداد انگلیسی با رقص به کودکان


می خواهیم یک آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

3/5 - (21 امتیاز)