شرایط ثبت نام پیش دبستانی سال ۹۹

ما در این مقاله به شرایط ثبت نام پیش دبستانی سال ۹۹ میپردازیم .

پیش دبستانی که در انگلیسی با کلمه ی Preschool یاد میشود مرحله ای از دوره های آموزشی کودکان است که باید قبل از ورود به مدرسه طی شود .

ما در این مقاله به معرفی یکی از بهترین پیش دبستانی های تهران میپردازیم .

 

 

شرایط ثبت نام پیش دبستانی سال ۹۹

 

شرایط سنی ثبت نام در پیش دبستانی 5 سال تمام است .

آموزش مهارت های اجتماعی نظیر چگونگی ارتباط با دیگر همسالان از جمله آموزشهای مهم دوران پیش دبستانی است.

آموزش هایی مثل آموزش چپ / راست ، غذا خوردن ، نظافت شخصی ، مشاغل ، میوه ها ، غذا ها از جمله مباحث مهم و اصلی پیش دبستانی است .

یکی از بهترین پیش دبستانی های غرب تهران در محدوده ی صادقیه و خیابان کاشانی مرکز پیش دبستانی بادبادک است .

پیش دبستانی بادبادک که دارای 2 شعبه در منطقه ی 22 و 5 تهران است. پیش دبستانی بادبادک جزو معدود پیش دبستان های تهران است که در کنار آموزش های فارسی و زبان مادری در صورت درخواست والدین گرامی کودکان شما آموزش زبان انگلیسی را هم میبیند .

پیش دبستانی بادبادک که به آموزش حرکت هایی نظیر مداد دست گرفتن ، قیچی کردن ، کپی کردن اشکال ، رنگ آمیزی محدوده های تعیین شده ، وصل کردن نقطه ها ، و مهارتهای حرکتی مثل لی لی کردن ، دویدن ، از پله بالا پایین رفتن و … که نقش اساسی و مهمی را در یادگیری کودک در تمام مراحل تحصیلی او خواهد داشت.

 

 

 

 پیش دبستانی سال ۹۹

 

کتابی که در دوره ی پیش دبستانی بادبادک تدریس میشود کتب انتشارات آبرنگ است . این مجموعه مخصوص دوره پیش دبستانی است و فقط برای این دوره طراحی شده است.

این مجموعه، با فضایی شاد و سرگرم‌کننده مبانی ساده‌ی دروس پیش‌دبستانیرا به کودکان آموزش می‌دهد. این مجموعه با بهره‌گیری از تصاویر جذاب کودک را درروند یادگیری و آموزش کتاب‌های پیش‌دبستانی پیش می‌برد. کودک شما در این مجموعه زبان آموزی، هوش و خلاقیت، ریاضی و علوم آشنا می‌شود. مؤلفان با به‌کارگیری رنگ،‌ تصویر و ترفندهایی نوین قوه‌ی تخیل و کنجکاوی کودکان را برانگیخته و مبانی دروس پیش‌دبستانیرا آموزش می‌دهد. این مجموعه در 5 جلد با نام‌های مفاهیم ریاضی، علوم، ریاضی، هوش و خلاقیت و زبان‌آموزی پیش‌دبستانی به رشته تحریر در آمده و توسط انتشارات آبرنگ به چاپ رسیده است.

 

 

بهترین پیش دبستانی غرب تهران کجاست ؟

هم اکنون ثبت نام پیش دبستانی آموزشگاه بادبادک آغاز شده است .

شما عزیزان میتوانید با تماس با شماره  09120373677 و :

شعبه صادقیه
صادقیه ، بلوار کاشانی ، بین اباذر و مهران ، پلاک 59

44042509 – 44097765

شعبه کاج
شهرک گلستان ، بلوار کاج ، ابتدای بلوار اقاقیا ، پلاک 7

44753532 – 44753509

اطلاعات کامل و جامع تری را در خصوص دوره های پیش دبستانی بادبادک را بدست آورید و توضیحات لازم را از مشاوران مجرب ما در آکادمی دریافت کنید .

 

 


مطالب پیشنهادی :

روش تدریس پیش دبستانی بادبادک

+

آموزش حروف انگلیسی به کودکان 

+

لیست پیش دبستانی های غرب تهران – کاشانی


حال می خواهیم یک آموزشگاه زبان کودکان در غرب تهران به شما معرفی کنیم. آموزشگاه زبان بادبادک یکی از بهترین آموزشگاه های ویژه کودکان در غرب تهران است.

آموزشگاه تخصصی زبان کودک بادبادک با استفاده از روش ها و شیوه های نوین زبان آموزان 3 تا 7 سال و 7 تا 14 سال را برای شرکت در آزمون های تافل و اخذ مدرک زبان انگلیسی تافل TOEFL برای کودکان ، آماده می نماید .

شیوه آموزشی که بادبادک را به نوعی بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران نموده است و این موسسه از آن استفاده می کند کودکان شما بدون کوچکترین استرسی میتوانند با بازی و موسیقی و روشهای مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرند و ما به شما والدین عزیز توصیه می کنیم تا کودکان خود را در سنین ۳ تا 14 سالگی در آموزشگاه زبان ثبت نام کنید زیرا در نظر روانشناسان آموزش زبان دوم از سنین سه تا پنج سالگی و یا در سنین 7 تا 14 سال باید آغاز شود زیرا کودکان در این سنین به راحتی می‌توانند لحظه خود را تقویت کرده و در آینده بسیار راحت و با تسلط بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنند.

از ویژگی های مثبت این آموزشگاه دسترسی آسان و  وجود مربی های باتجربه و محیطی بسیار جذاب است. اگر تا بحال آموزشگاه زبان بادبادک را ندیده اید به شما توصیه می‌کنیم تا با ادرس های گفته شده مراجعه کنید و محیط  آموزشگاه و شیوه تدریس را خودتان مشاهده کنید و یا با تماس تلفنی مشاوره های لازم را دریافت کنیم.

 

 

Rate this post